ATi-Radeon Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Denne posten var litt ironisk, men latt den gå, jeg syns det antichrist hjerte til HIM er tøfft Bilde er FLOTT FLOTT Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Antikrist? "heartagram" har nok en helt annen symbolikk du. Den mest geniale logoen til en musiker noensinne må bli Trent Reznor aka. Nine Inch Nails: Dette er generellt sett en av de beste logoene jeg vet om. Lekker symmetri og solid formspråk som står perfekt til musikken. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 hehe ok, da lærte jeg noe nå også , lærer altid noe hverdag av forumet Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Queen logo. Vokalist Freddie Mercury/Bulsara designet den selv Endret 22. april 2004 av dassen Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Antikrist? "heartagram" har nok en helt annen symbolikk du. Den mest geniale logoen til en musiker noensinne må bli Trent Reznor aka. Nine Inch Nails: Dette er generellt sett en av de beste logoene jeg vet om. Lekker symmetri og solid formspråk som står perfekt til musikken. Må si meg enig... og ilag med TOOL Logo uten tekst: Her er uten tvil Motorpsycho sin best. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja det er sant. Tool ja . A Perfect Circle også, forsåvidt. Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Denne posten var litt ironisk, men latt den gå, jeg syns det antichrist hjerte til HIM er tøffthttp://www.breakpoint.es/img15/him.jpg Bilde er FLOTT FLOTT Enig Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Antikrist? "heartagram" har nok en helt annen symbolikk du. Kanskje det er symbolet til kona.....til Antikrist, altså...... mvh Pantera Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Celtic Frost sin er jo ganske kul : Windir sin og: Lenke til kommentar
insider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Celtic Frost's sin var jo drittøft tror den kommer ganske langt opp på listen min Ellers har jo h-i-m ganske bra logo - Bra musikk å ! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Windir sin og:http://www.windir.no/images/logo_white.jpg Lenke til kommentar
Whiteshit Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En kjem vanskelig unna Opeth sin logo Opeth I tillegg har motorpsycho en rimelig bra en Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 En kjem vanskelig unna Opeth sin logo Esj.. Glømte den.. Den er vel egentelig bedre enn dei eg har nevnt før. Er veldig mange fleire stilige logoar der ute når eg tenkjer meg om.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 den logoen til ozzy osbourne der det står OZZY med oransje skrift.... skal se om ejg finnner bilde Lenke til kommentar
insider Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Audioslave dinlogog var litt phet da ! Likte den Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 (endret) <--- Mitt Endret 25. april 2004 av Zyrex_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå