TCi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hva synes dere? Jeg synes iallefall den ser meget fin og med et fint standard skin. Mye finere enn WMP9. Kommer nok en del Visual Styles med denne varienten snart Bilde Flere bilder og info her: Neowin Endret 21. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ser faktisk talt ikke forskjellen jeg. Windows er og blir møkk. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg ser faktisk talt ikke forskjellen jeg. Windows er og blir møkk. ER det ikke bedre og holde kjeft enn og slenge med leppa og komme med usakelige kommentarer.... Ps: Joa den ser bra ut den Tci Endret 22. april 2004 av Znoken Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ser faktisk talt ikke forskjellen jeg. Det nye er: New Skins Photo Devices Support Schedule media description updates Vil tro at den blir først tilgjengelig for XP brukere, siden Media Player 9 også var det (hvis jeg husker rett). Windows er og blir møkk. Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg ser faktisk talt ikke forskjellen jeg. Windows er og blir møkk. ER det ikke bedre og holde kjeft enn og slenge med leppa og komme med usakelige kommentarer.... Det var ikke usaklik. Dønn seriøst. Har jeg ikke lov til å si at jeg ikke ser forskjellen? Uansett, hva er poenget med å gi Media Player'n et nytt versjonnummer bare grunnet nye skins? Og den derre photodevice-tingen har man jo hatt hele tiden da, menne.. Lenke til kommentar
1G FSB Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) håper den kommer snart mediaplayer har fått best i test i alle testene jeg har lest realplayer har 2 plass med minus i alt for mye reklame om seg selv filkk ikke m-soft 4.3milliarder i bot av eu for de dem hadde mediaplayer i win xp? så de andre bedriftene ikke tjente penger på demmers media software. mediaplayer skal fjernes i neste windows Endret 22. april 2004 av 1G FSB Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Jeg ser faktisk talt ikke forskjellen jeg. Windows er og blir møkk. ER det ikke bedre og holde kjeft enn og slenge med leppa og komme med usakelige kommentarer.... Det var ikke usaklik. Dønn seriøst. Har jeg ikke lov til å si at jeg ikke ser forskjellen? Alikevel usaklig... Uansett, hva er poenget med å gi Media Player'n et nytt versjonnummer bare grunnet nye skins? Og den derre photodevice-tingen har man jo hatt hele tiden da, menne.. Det blir da sikkert enda flere nye ting. Dette er informasjon som til nå er kommet ut. (Bildene hos Neowin ble stoppet av MS, lurer på om de ber hardware.no til å fjerne dette...) WMP 10 skal følge med Windows Media Center Edition 2005 med kodenavn; "Symphony". Endret 22. april 2004 av TCi Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vil tro at den blir først tilgjengelig for XP brukere, siden Media Player 9 også var det (hvis jeg husker rett). Helt ok. Vi W2k brukere holder oss til 6.4 (Huh? mplayer2 har fått en ny tab. "Upgrade". Hva har den *** windows update gjort nå? ) Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Gleder meg til den kommer. Er kjempefornøyd med WMP9 - og denne blir sikkert enda bedre Lenke til kommentar
jocke Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Alikevel usaklig... Det faktum at du spurte hva vi mente, og at du mente at 10'ern var/er/blir bedre enn 9'ern. Da sa jeg at jeg ærlig talt ikke så forskjellen. Siste delen er jeg enig med at jeg kunne droppet. Men la oss ikke diskutere dette til blods. La oss legge det bak oss Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nå har Microsoft gitt Neowin beskjed om å fjerne screenshot'en de hadde på nettsiden sin - noe de også har gjort (de er vel neppe de eneste med angst for Bill's skumle advokater...) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Nå har Microsoft gitt Neowin beskjed om å fjerne screenshot'en de hadde på nettsiden sin - noe de også har gjort (de er vel neppe de eneste med angst for Bill's skumle advokater...) Ja de gjorde det kort tid etter at de kom ut... dere er heldige som har det bilde som er her Neowin har et ganske godt forhold til MS, siden den er den største Windows diskusjons-siden på nettet, så det var ikke rart de ble kontaktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå