gravypressure Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg er ny her og trenger tips til hva jeg skal velge. det skal være et billig kamera i 1500,- klassen, som skal brukes til fest bruk, men også noe til ferie. Jeg lurte først litt på Kodak EasyShare CX6230 som så ut til å være et greit og billig kamera. Men så kom jeg over en modell med bedre oppløsning CX6330 men som også er noen kroner dyrere. Til slutt kikket jeg litt på Nikon Coolpix 2200 siden jeg har hørt at Nikon står for god kvalitet. Noen som har noe å anbefale? Trenger jeg virkelig trenger mer enn 2 megapixler? Jeg kikket også litt på noen av HP sine kameraer, men har hørt at de finnes med noe varierende kvalitet... ****************************************** EDIT: kikket litt til, og var innom Fujifilm sine kameraer. Disse virket også aktuelle. Noen erfaringer? Endret 21. april 2004 av gravypressure Lenke til kommentar
decrepitus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg har et Nikon Coolpix 2100, og er kjempefornøyd med det. Anbefales på det sterkeste. (har ikke testa de andre modellene du nevner) Coolpix 2200 er jo sikkert da litt bedre..... 2 Megapix. holder for vanlig "husbruk", og til utskrift opptil 15*10cm. Ved særlig mye større utskrifter, blir kvaliteten der etter.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei, Fikk mitt Nikon Coolpix 2200 igår. Er strålende fornøyd med den. Dette er mitt første digi.kam, så den passer perfekt for meg. "Billig" er den også Har lagt ut noen bilder i en annen tråd på dette forumet. Let etter posten min litt lenger ned på siden.... HER<--- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå