hellomoto Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei. jeg har kjøpt irda kabel (eller hva det heter..) model: PCB133LBE...Så fikk jeg vite at jeg måtte laste ned noe ( tror det var Easystudio)...men da jeg gikk til samsung.com -support-software ...så ser det slik ut: http://www.samsung.com/Support/productsupp...pe=SW&language= Så da jeg klikker på en av de sofware ...kommer acrobat reader og jeg får ikke laste ned noen ting.... Dette har jeg aldri gjort før og trenger deres hjelp.... Hva må jeg laste ned, fra hvor??? Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ok...jeg har lastet den ned....så bare vent det kommer spørsmål.. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei Hvis du ikke har Acrobat Reader på din maskin må den lastes ned først Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ja....jeg har lastet programmet ned..men hvilken av de må jeg ha for å se og lagre bilder og sånt?????????????????????? Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Ok...når jeg klikker på Filemanager..kommer MY PHONE så kommer photos images sounds....jeg velger photos..og ser at det 2 som jeg har (det stemmer..) MEN HVORDAN KAN JEG SE DE??????????????....JEG FÅR IKKE SE DE Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har verson som heter 5.0,mer vet jeg ikke Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 oK...JEG GREIDE DET,,,,,,,neste: ved høyre mustast går det ikke an å lagre det bildet....Hm...kan ikke jeg gjøre det?? Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det skal gå an å lagre det,klikke på bildet med høyre musetast,så ser du valg muligeter Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Ja..det går bra... Jeg har fikset alt...Så alt funker bra med E700 Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Men ett spørsmål til: Hvor finner jeg profiler på mobilen???? Der jeg kan endre om jeg vil ha vibsrasjon på..og sånne ting... HELP Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 / profiler finnes ikke på E700. Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikke profiler på den, du burde forresten slutte med bumping.. Du kan velge mellom å ha lyden av eller på, dette bestemmer på med # tasten, er du på et sted det må være heeelt stille anbefaler jeg deg å skru dne av (min ringte mens jg hadde gymprøve idag og jeg måtte ta den opp og skru dne av for det høres så godt). Ellers kan du jo endre ting på Lydinnstillinger... Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 fårlig at den ikke har profiler....hm... du..bruker di irDA kabel? Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Dårlig mente jeg Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 irDA kabel?? Du kan vel enten velge mellom å bruke irDa eller kabel.. Bruker ingen av delene, sender bilder med gratis mms i helgene jeg.. Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Gratis MMS???? HVORDAN???? forklar please... Også en ting til: KAn setter på vibrasjon når mobil er i stille modus??? Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Skjønnte ikke helt det siste spørsmålet, men vibrasjon er stilemoduset.. Har NetCom YT og da har jeg 10 gratis mms hver måned og gratis i helgene i april og mai. Lenke til kommentar
hellomoto Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Jeg mente om hvor kan jeg finne instilinger for vibrasjon...for å tilpasse den for meg.. Lenke til kommentar
genser Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg mente om hvor kan jeg finne instilinger for vibrasjon...for å tilpasse den for meg.. Les Retningsliner Studer forumets ulike funksjoner nøye, bl.a. Edit knappen Les manualen til mobilen din Undersøk mobilen litt før du spør Prøv å følg disse punktene før du poster på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå