Gå til innhold

Matvarer til halv pris..

Anbefalte innlegg

Jeg svinset innom den lokale butikken på vei hjem fra jobben, og fikk øye på skiltet som tydelig opplyste at all påskemarsipan/sjokolade var nedsatt med 50%. Så jeg plukket opp en fet pose Nidar Bergene påskesjokolade, nam-nam! Betalte i kassen, men stusset litt over beløpet. Så sjekket jeg kvitteringen, og jeg hadde nettopp betalt en femtilapp for den posen som kostet halvparten på grunn av tilbudet. Sa i fra til den alltid hyggelige damen i kassen, og hun ordnet opp og jeg fikk penger tilbake.

Bare sjekk når dere kjøper varer som er nedsatt, særlig når det står slike pappskilt som viser tilbudsprisen. Jeg skal ikke påstå at butikkene spekulerer i å "glemme" å sette ned prisen på varene, men svært mange kunder opplever dette i butikker over hele landet hver eneste dag.

Så kast et blikk på kvitteringen når dere kjøper noe på tilbud. I mitt tilfelle sparte jeg rundt 25,- på det, og jeg kjøpte få varer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Der jeg jobber, så er det faktisk flaut mye sånt ute og går. Greia er vel at jeg ikke blir informert over disse tilbudene, og de ligger ikke inne i kassa (strekkoden forbindes av kassa med gammel pris). Det er også mange 2-for-1-tilbud, som ikke ligger inne, simply fordi dette ikke er en funksjon som støttes av kassa-systemet.

EDIT:

Må vel ta litt selvkritikk for at jeg ikke skjekker sånt når jeg kommer på jobb.. :blush:

Endret av Mikka
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...