Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AU!!

Får bare opp streker på skjermen etter at bios har bootet ... hva er galt ?

(altå der windows xp skal vise ting , får opp første biosbildet)

Kan det være at kjølingen ikke er god nok ?

Er Artic Silver 5 strømførende ? (fikk litt pasta på kortet)

Skal teste med nytt skjermkort i morgen. kommer med mer da.

Du sier her at det var mulig det var kjøleren. Hvis det da hadde vært den, så syns jeg du da hadde gitt "for" mye for kjøla. Men fint å høre at ingen skade var skjedd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okai , her kommer en liten update på skjermkortkjøleren,....

Temp før vannkjøling:

Idle : 50 til 60 grader

Spilling i Far Cry nådde makspunktet 140 grader.(pc'en slo seg av)

Temp etter vannkjøling:

Idle : 25 til 35 grader

Spilling i Far Cry 45 til 55 grader :)

instillinger i Far Cry : Alt på maks.

Har ikke fått klokket kortet noe ennå ...

Eneste problemet jeg har kommet over er at kortet blir så tungt at det må støttes opp av noe under kjøleelementet(kortet sklir ut av plassen sin), skal finne noe fint å sette der :)

Her er noen bilder av kjølingen i maskinen.

case_inni.jpg

case_siden.jpg

Lenke til kommentar

Problemet med "forstyrrelser" er fortsatt der , noen som kan bekrefte at dette er at kortet "henger" p.g.a vekten ?

Eller kan det være for lite strøm ? (har 500W PSU , ting som er på samme tilkobling som skjermkortet : ekstra kontakt til hovedkortet P4, Rele til pumpe, strøm til pumpe)

pcskjerm_liten.jpg

Lenke til kommentar

Skjermkortet er desverre brent :( nytt skjermkort kommer fra nederland til uken :) (De hadde ikke på lager der jeg kjøpte kortet).

Dette kom faktisk av den dårlige kjølingen som var på kortet orginalt , så denne gangen går det rett i vannkjølingen.

Mer updates altså i løpet av uken.

Endret av Phara0h
Lenke til kommentar
Skjermkortet er desverre brent :( nytt skjermkort kommer fra nederland til uken :) (De hadde ikke på lager der jeg kjøpte kortet).

Dette kom faktisk av den dårlige kjølingen som var på kortet orginalt , så denne gangen går det rett i vannkjølingen.

Mer updates altså i løpet av uken.

så uflaks da.. men, det må da ha vært noe galt med den forige kjøleren? den burde da kjøle LITT bedre..?

Lenke til kommentar
så uflaks da..  men, det må da ha vært noe galt med den forige kjøleren? den burde da kjøle LITT bedre..?

Hvis ikke det var noe galt med kjøleren eller kortet fra før så er jo dette UTROLIG dårlig for ett slik kort. Det skal jo kunne brukes og kjøres til maks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...