ostmann_pat Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Har ventet på denne tråden... AC/DC Iron Maiden Nightwish Disse troner øverst så kommer de som egentlig ligger ca på en delt 4: The Darkness Ozzy Osbourne Balance of Power Iced Earth Judas Priest Kiss Metallica Turboneger Led Zeppelin +++ noen nye for hver dag som går. Er sikkert flere som jeg ikke kommer på nå også. Hard Rock & Metal er tingen! Lenke til kommentar
icer Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Går sånn opp og ned alt fra rock til rolige ballader, alt etter humøret og det jeg holder på med... Sitter jeg å fikler inne i maskina er de kjekt å ha noe roli trance ell .no å slappe av til så slipper man å tenke på alle ledningene som skal flyttes å rotes med... Sluker egentli alt rått, til å med danzband musikk (!!!) Lenke til kommentar
stordraugen Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Virker som metal av forskjellige slag er vanligst, kanskje de som bryr seg nok til å skrive i denne posten, men her er hva jeg hører på: Offspring Blur The Hives Gluecifer Pantera Metalica og litt techno/trance (veit ikke forskjell) Lenke til kommentar
Blax Skrevet 12. mai 2004 Del Skrevet 12. mai 2004 Har ventet på denne tråden... AC/DC Iron Maiden Nightwish Disse troner øverst så kommer de som egentlig ligger ca på en delt 4: The Darkness Ozzy Osbourne Balance of Power Iced Earth Judas Priest Kiss Metallica Turboneger Led Zeppelin +++ noen nye for hver dag som går. Er sikkert flere som jeg ikke kommer på nå også. Hard Rock & Metal er tingen! Helt rett!! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) Metallica Dream Theater Dimmu Borgir Civilian D12 Pagans Mind Opeth IKKE Trance Edit: Også masse gammel musikk.. AC/DC , Maiden , Sabbath Endret 15. mai 2004 av dimdal Lenke til kommentar
Josten Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Hører på det meste, men går absolutt mest i metal. Liker band som feks: Iron maiden, Metallica, Turboneger, Nightwish, Rhapsody, Manowar, Hammerfall osv Liker ikke fjortisspop og gangsterrap. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 vel... Jeg er _allergisk_ mot wannabe gangstah rapp.... måtte bare si det Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 vel... Jeg er _allergisk_ mot wannabe gangstah rapp.... måtte bare si det Definèr wannabe gangstah rap Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk hører selv på metal/power-metal/black metal/death metal og god gammel rock/punk Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 (endret) det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop... Wannabe gangstah hip-hop/rap er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene. That's it... Endret 15. mai 2004 av Goophy Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk hører selv på metal/power-metal/black metal/death metal og god gammel rock/punk Hehe, Sean Paul har ødelagt beat'n til Dre ( what's the difference beat'n ) .. Konklusjonen min er at Sean Paul suger. Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop... Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene. That's it... Og hva er da "Gangstah rap" ? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop... Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene. That's it... Og hva er da "Gangstah rap" ? Glemte bare et tegn, korrigert nå. Wannabe gangstah hip-hop/rap... Men hvem bryr seg uansett. Hør på den musikken dere liker sier nå jeg, musikkdiskusjoner tar seg mye bedre ut muntlig... Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 jeg er ganske trangsynt når det gjelder musikk, da Jeg kutter sånn cirka alle de som rapper under en kam, da (bortsett fra mighty 44, da ) Noe med wolla-gangstah rapp som gjør at jeg ikke liker det er hvor slitne de folka er å høre på. _MANGE_ av rapperne gjør det bare for penger, og feier over landet med en svak låt... Det freaker meg helt ut... BTW, gangstah rap er når de har så masse gull på seg, at de kunne ha støpt det om til et dampskip.. God natt da, folka Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 det må nok bli Sean Paul og de folka... Er syk av lillesøstra mi som har fått "boomblaster" som har værre basstrykk Nå er jo "Sean Paul" innefor sjangeren "Dancehall", som er et godt stykke unna rap/hiphop... Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene. That's it... Og hva er da "Gangstah rap" ? Glemte bare et tegn, korrigert nå. Wannabe gangstah hip-hop/rap... Men hvem bryr seg uansett. Hør på den musikken dere liker sier nå jeg, musikkdiskusjoner tar seg mye bedre ut muntlig... Enig, men selv om man setter andre musikkgenrer foran andre burde man jo ikke legge ut om at "det er sånn og sånn" , sånn som jeg, skreiv at jeg Ikke likte trance, jeg skreiv ikke : "Trance er talentløs musikk som enkelt kan fremstilles av enhver datamaskin" bare fordi det er min mening, det er selvfølgelig feil også, det vet jeg jo, men for meg virker det sånn. Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne (freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil: Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags" "Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene." Lenke til kommentar
j-- Skrevet 15. mai 2004 Del Skrevet 15. mai 2004 Enig, men selv om man setter andre musikkgenrer foran andre burde man jo ikke legge ut om at "det er sånn og sånn" , sånn som jeg, skreiv at jeg Ikke likte trance, jeg skreiv ikke :"Trance er talentløs musikk som enkelt kan fremstilles av enhver datamaskin" bare fordi det er min mening, det er selvfølgelig feil også, det vet jeg jo, men for meg virker det sånn. Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne (freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil: Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags" "Wannabe gangstah hip-hop er "musikk" der det snakkes halvmelodisk og tekstene består stort sett av "fuck","shit","ass","yo","cool" og slike simple ord. Tekstene skal heller ikke gi noen mening så lenge de rakker ned på folk artisten selv ikke liker, og hyller seg selv opp i skyene." ok, sorry.. Jeg har hatt en lang og kjip "øve-til-eksamendag" i dag... når jeg da har hørt musikken av Sean Paul i flere timer er det ikke rart jeg blir litt lei... De som rapper freestyle fortjener min respekt, for det er noe av det sykeste jeg har hørt *kremt, brans freestyle.mp3, kremt* <- admin ikke edite det, det kan da umulig være © på den... Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 clvn : var vel heller Goophy den var til Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Å "rappe" er ikke akkurat enkelt, og krever en del talent for ikKe å snakke om improvisasjonsevne (freestyling). Nei du min venn, denne uttalelsen blir nok litt feil: Minner litt om å høre far eller bestefar uttale seg om "ungdommen nå til dags" Nå var det sånn at jeg ikke vet en dritt om slikt, så man kan vel tolke det litt ironisk? Eller kanskje man ikke skal det alikevel Do as you wish, i really don't care. Tidlig på morgenen er det også... Lenke til kommentar
Dirty Water Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 (endret) De jeg hører mest på for tiden er: Frank Zappa (R.I.P.) Tool A Perfect Circle Dave Matthews (+Band) Blues Traveler Big Bang His Infernal Majesty Bjørn Berge + noen fler Endret 16. mai 2004 av Dirty Water Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå