SpecialUnit69 Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Hører på det meste innen rock/punk/metal.... AC/DC, Alice in Chains, Audioslave, Axel Rudi Pell, Bad Religion, Children of Bodom, Disturbed(down with the sickness!!!), DIO, Dream Theater, Edguy, Evanescence, Foo Fighters, Good Charlotte, GUNS N' ROSES!!!, Iron Maiden, Kiss, Me first and the Gimme gimmes, Metallica(seff), Nightwish(bare litt), Nirvana, NOFX, Queensryche, Rage against the machine, Rancid, Red Hot, System of a down, Hellacopters, Transplants og Within Temptation er det jeg hører på.... Disturbed, Hellacopters og Edguy ANBEFALES!!!!! Lenke til kommentar
Koffe Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 (endret) Trance: vocal trance, epic trance. house, techno, eurodance++ Hører egentlig på det meste. Endret 27. april 2004 av Koffe Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 (endret) Blæh.. Får legge opp lista mi da det var i grunn en meget fin liste, selv om jeg ikke var helt med alt på den siste delen.. (ja, jeg har fjernet lista fra quoten. den var lang.) edit: må bare adde på et par band her: black metal Limbonic Art - Moon in the scorpio Ulver - Bergtatt Emperor - promethius: the diciple of fire and demise, Wrath of the Tyrant Enthral - suberranean movement death metal blood red throne - a taste of blood, Affiled with the suffering, monument of death canibal corpse - alt! deicide - incineratehymn obituary - alt!! verdens råeste vokal! sikker mye mer jeg ikke gidder å skrive.. Endret 14. mai 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Blax Skrevet 8. mai 2004 Del Skrevet 8. mai 2004 DIO,Sabbath,Kiss,Maiden,Turboneger,Metallica, Og mange flere metall/rock band Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hører mest på Metallica, Guns'N Roses, Maiden, In Flames, COB. Men stort sett alt går ned. Lenke til kommentar
TMH Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Dream Theater, Eric Clapton, Dire Straits, Bryan Ferry!!! Alt annet crap som R A P og T R A N S E er motbydelig! Lenke til kommentar
insider Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Hører mest på Metallica, Guns'N Roses, Maiden, In Flames, COB. Men stort sett alt går ned. bra musikk det der Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) Masse rart! Av metal-timg: Metallica, Yngwie Malmsteen, In Flames, Tool, litt opeth kanskje, en dasj Hammerfall Soundtracks: Hans Zimmer (LOTR, Gladiatoren og mange andre kjennte filmar) og Alan Sylvestri! To svært geniale menn. Anna: Mozart, Bach, Beethoven, Vivaldi osv, samt "irish drinking music". Med andre ord, ganske variert. Men techno, rap og hip-hop, samt anna kommersielt møl er bannlyst! Endret 10. mai 2004 av brukernamn Lenke til kommentar
brukernamn Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) *slettet* Endret 10. mai 2004 av brukernamn Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 (endret) stort sett alt untatt noe listepop og trance/techno(elektronisk musikk) som bare duger som festmusikk/lodemusikk (for de som lurer er å lode en lettere verson av å råne, ikke så harry ) for tiden er jeg hekta på "Twista feat. Kanye West - Slow Jam" noen favoritter har man da: Metallica ACDC Beatnuts Busta Rhymes Endret 10. mai 2004 av Dimm Lenke til kommentar
tbend Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 Techno og Euro-Techno for alle pænga Alt med dunkt,dunk som jeg kan høre på mens jeg PRIMER. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 10. mai 2004 Del Skrevet 10. mai 2004 noen favoritter har man da:Metallica ACDC Beatnuts Busta Rhymes Spesiell kombinasjon Lenke til kommentar
CSSSK Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Guns N' Roses! Ingen over og ingen ved siden Men hører jo på det meste bortsett fra hiphop og trance... Går mye i norsk rock som Dum Dum, DeLillos, Raga og Postgirobygget nå som det går mot sommer Lenke til kommentar
jokki Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 (endret) Er ikke noen særlig overklokker, men det får gå går for det meste i metal, ellers litt av hvert Metal: Annihalator Ayreon Children of Bodom Dimmu Borgir Hatebreed In Flames Lordi Mayhem Metal Church Nightwish Opeth Soil Stratovarious Annet: Wu tang Clan Red Hot Chilipeppers The White Stripes Benni Benassi annen Techno(nesten hva som helst) Asian Dub Foundation(må høres. Veldig spesielt, men drit kult) edit: en liten leif her Endret 11. mai 2004 av jokki Lenke til kommentar
Dimm Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 noen favoritter har man da:Metallica ACDC Beatnuts Busta Rhymes Spesiell kombinasjon liker å ha litt variert musikksmak Lenke til kommentar
insider Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Red Hot Chilipeppers The White Stripes digg musikk! Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Euroboys/Kåre and the Cavemen har fått en en ressanse i platespilleren min - nye cden kommer i posten snart. Ellers går det mye i norsk rock, fra deLillos, Raga Rockers og Jokke til Turbo, Amulet, Span og El Caco (de to sistnevte hadde en fantastisk dobbeltkonsert i vår). Og så har vi den utenlandske rocken... + utvalgt elektronica/elektroclash, diverse juveler fra de siste 50 årene med pop/rock, litt jazz.... Har forhold til mye musikk, litt for lite plass å skrive på her. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. mai 2004 Del Skrevet 11. mai 2004 Clidren of Bodom - Hate Crew Deathroll på vinyl kan anbefales på det sterkeste! Hørt gjennom den 4 ganger idag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå