Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Musikk jeg hører på: .:: CHILDREN OF BODOM ::. .:: IN FLAMES ::. .:: SLAYER ::. .:: THE KOVENANT ::. (ikke SETI) .:: THERION ::. .:: DECAPITATED ::. .:: BLIND GUARDIAN ::. .:: FINNTROLL ::. .:: EINHERJER ::. -Immortal -Pagans Mind -Limbonic Art -Murderdolls -Dimmu-Borgir -Cradle of Filth -Gåte -Mayhem -Susperia -Celtic Frost -Rotting Christ -Hin Onde -Sepultura +Og mange andre smood har fornuftig musikksmak hadde vel ikkje overlevd vist du hørte på birger musikk skal vi ut å røyke? Lenke til kommentar
smood Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har du røyk da? jeg er tom Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 F**N da får vi snylte på ida da sorry offtopic Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 1349, Arcturus, Behemoth, Borknagar, Burzum(varg er gal, men musikken er fet), darkthrone, Einherjer, Emperor(r.i.p), Enslaved, Finntroll(r.i.p), Framferd, Gorgoroth,Hypocrisy, Immortal (R.I.P), In Flames, the covenant, , Marduk, ), Moonspell, My Dying Bride, , opeth, Satyricon, Type O Negative, Taake, Ulver, Windir(R.I.P Valfar), dimmu borgir, satyricon, noktornal mortem Lenke til kommentar
Thrillseeker Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 noen som forresten var på inferno 02/03/04? Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 errr. Metal for det meste. Ender opp med å gå i folk metal. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Den stygge 18års grensa hindra meg i å dra på Inferno Men skal på W:O:A i sommer da skal Nocturno Culto spille med Satyricon Trodde ikkje det var så mange som hadde hørt om Framfed? er du på DD Thrillseeker? Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Hører på veldig mye forskjellig egentlig.. men nr1 for tiden: Pink Floyd! Av metall hører jeg mest på My Dying Bride.. men masse der og.. både klassiske (metallica, maiden, osv osv) og nye (dimmu borgir ++) andre: Led Zeppelin Gorillaz U2 Faithless Enya Linkin Park Groove Armada ... og mange mange fler.. kort sagt VELDIG mye forskjellig Endret 23. april 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) [img]http://forums.bit-tech.net/images/smilies/bit-slayer.gif[/img]Mange med fornuftig musikksmak her[img]http://forums.bit-tech.net/images/smilies/bit-slayer.gif[/img] Framferd med vinterriket er genial Endret 23. april 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 -Liquid Tension Experiment, Dream theater side project.. KUL musikk er det ikke bare han dere john muiong eller hva han heter som er derfra??? Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Apropo drøy sminking har du jo Mortiis som blir litt vel drøyt men han kan som sagt å lage musikk hva heter nye prosjektet til mortiis??? ( han er fra notodden, ikke langt fra der jeg bor.... med båt da..) Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 noen her som har hørt om svenske HYPOCRITE??? (ikke hypocrisy, fordet om de er bra de og.) Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 hører vel for det meste på amerikansk rap og hip-hop vel!!!!!! Det er SÅÅÅ FETT AZZZA!!!!! og TRANZE DA!!!!! FETT DET OG AZZ!!! og når jeg ikker lider av fjortis syndromet, hører jeg for det meste på Canibal Corpse, Morbide Angel, Finntroll, Emperor, Slayer, Sepultura, og det meste annet som er hardt, brutalt, sykt, genialt eller lignende. Valfar RIP. Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Liker for det meste alle slags typer metall, men techno er bra partymusikk Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Lars Palmas er badass techno Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har ikke sett opeth her... kanskje jeg er bare utrolig lite observant... Uansett er Opeth noe av det beste man kan få... utrolig masse flotte saker der asså Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Har ikke sett opeth her... kanskje jeg er bare utrolig lite observant...Uansett er Opeth noe av det beste man kan få... utrolig masse flotte saker der asså Sorry glemte vist di i farten ka album du liker best? har bare 2 orginale Deliverance & Black Waterpark Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 opeth er for slapt synes jeg.. de har et par brukbare låter, men det tar aldri av. det bare summer for seg selv på samme monotone nivået hele tiden. litt mer agressivitet så er de der, men da er det vel heller ikke opeth lenger :\ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fzIYXMah Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Within Temptation, Tristania, Theatre of Tragedy, Nightwish, Sonata Arctica. Sånn type. Eier. Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 -Liquid Tension Experiment, Dream theater side project.. KUL musikk er det ikke bare han dere john muiong eller hva han heter som er derfra??? helt feil.. det er omvendt.. Liquid tension experiment er Dream Theater med annen bassist.. Jordan rudess, pianisten i LTE, ble nye pianositen i DT etterhvert.. og da sluttet LTE å lage cd`er.. Kun live show.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå