Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg mener britny spears er stygg og synger(mimer) enda styggere Det siste ho er er musikker!!! Ikke bare fordi jeg ikke kan fordra den musikk sjangeren, jeg har respekt for ekste musikkere så lenge di kan spille, lage musikken selv og faktisk i det hele tatt synge/kunne å spille et innstrument!!! men det er da bare min mening Lenke til kommentar
tobiass1 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg liker Harcore spiller i band selv det går det mest på Hardcore.. S.O.A.D er bra Amulet er bra Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 men det er da bare min mening Den har jeg full forståelse for når jeg ser hjemmesiden din http://www.svart-men-ikke-neger.tk/ Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 He he smaken er som baken den er ræva Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Med et svart hull i midten fullt av dritt. Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) å di som klæsjer på sparkel for å skjule det Endret 22. april 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
HiddenDragon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trance, rock, metal, electronic og litt dunk dunk innimellom Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Musikk?! Hørte jeg ordet musikk? Jeg lever og ånder for å høre på musikk Mine yndlingsband: -Dream Theater!! Beste bandet ever -Queen, "konge" kul musikk da -Pink Floyd, Noe av det er veldig bra, noe av det er veldig dårlig -Iron Maiden, De rocker da.. -Liquid Tension Experiment, Dream theater side project.. KUL musikk -Transatlantic, Nok et Dream theater side project -REM, gode gamle REM -Guns`n roses, helt alright musikk Som dere kanskje ser, mest MUSIKK ikke no techno/trance/datamusikk drit her nei.. (dunk dunk dunk dunk.. så kjedelig ) Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Som dere kanskje ser, mest MUSIKK ikke no techno/trance/datamusikk drit her nei.. (dunk dunk dunk dunk.. så kjedelig ) Kunne vel ikke vert mer enig Lenke til kommentar
Flames Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Metall! Og litt Pink floyd. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Metal, rock, progmetal, Vikingmetal Dream theater, Extol, Pagan's Mind, Nightwish, Einherjer, Bathory, BigBang, Deep Purple, Uriah Heep, Pink Floyd, Civilian( ), Karma ( ). osv. Endret 22. april 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Buh, Britney Spears er stygg...? Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 briney spears stygg? få deg briller! musikken derimot.... eller det er vel ikke verdig det ordet heller... søppel! Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Akkurat nå: Nelly furtado - Try Fin fin sang... Anbefales Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 -Dream Theater!! Beste bandet ever Agreed! Ellers hører jeg på stort sett alt, utenom hip-hop, rap, trance og tecchno. Dvs. musikk jeg mener er bra innen den respektive sjangeren, ikke all musikk innen sjangeren. Orker ikke liste opp eksempler nå, men har blitt mye emo i det siste Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja jeg mener at briney spears er stygg ho er nedsparkla og falsk men som sagt det er mi meining Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja jeg mener at briney spears er stygg ho er nedsparkla og falsk men som sagt det er mi meining Homo du eller? Lenke til kommentar
Axentrix Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Ja jeg mener at briney spears er stygg ho er nedsparkla og falsk men som sagt det er mi meining kjører du feil fil eller? Syns Britney er kanll fin jeg, men musikkeb hennes SUGER... toxic er vel noe av det dårligste jeg har hørt.. Men. Visuelt sett, er det topp ikke no mer enn visuelt da.. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Han trenger vel ikke kjøre i feil fil av den grunn! -selv om det sikkert har vært nestenkollisjoner Men apropos utsparkla, stygg og falsk: Enkelte grupperinger i samfunnet som ofte tilhører enkelte musikksjangene bør vel kanskje rydde opp i eget reir først. BWHAHAHA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå