MixMaster Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Nightwish!! +Annen metall/hard rock.. Lenke til kommentar
Master Casemod Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 METALLICA er bra asss...det liker jeg..finns ikke noe annet band som tar skikkkelig av Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 <- Og joda, endel annet også. har langt merke til at britney sin musikk er bedre på TV enn feks på CD eller Radio.. merkelig.. mulig det bare er meg Mulig det bare er deg, eller den gjennomsiktige diamant-tingen hun har på seg i Toxic-videoen. Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 høyrehåndsteknikk fører til en enorm varmeutvikling Å huff da! Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 høyrehåndsteknikk fører til en enorm varmeutvikling Å huff da! hahahahahahahahahha, t-t-t-togann Lenke til kommentar
Grev_Rasmus Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Go Norsk/nordisk(å noen andre) metall Noe av det jeg hører på i alfabetisk rekkefølge: 1349, Arcturus, Behemoth, Borknagar, Burzum, Dark Funeral, darkthrone, Deathstars, Decapitated, Devil Doll, Einherjer, Emperor, Enslaved, Finntroll, Framferd, Gorgorot, Grave Digger, Gåte, Hocico, Hypocrisy, Immortal (R.I.P), In Flames, Iron Maiden, Kovenant, Limbonic Art, Marduk, Mayhem, Metallica(IKKE st.anger), Moonspell, Morbid Angel, Mortiis, My Dying Bride Mysticum, Nightwish, Nine Inch Nails, opeth, Pagans Mind, Placebo, Ragnarok, Rhapsody, Rotting Christ, Satyricon, Seigmenn, Six Feet Under, slayer, Sonata Artica, Stratovarius, Testament, Theater of tragedy, Therion, Trolltokt, Turboneger, Type O Negativ, Tømmermenn, Taake, Ulver(gamle), Windir(R.I.P Valfar), Wumpscut, Zeromancer osv..... Endret 22. april 2004 av Grev_Rasmus Lenke til kommentar
Dagger Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mest black metal, men også noe metal. Lenke til kommentar
AmaZe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sentenced, in flames, sonata artica, manowar, dimmu borgir jeg har også merka at britny spears og diverse andre sanger er best på tv med lyden av. merkelig det der Lenke til kommentar
Ëonwe Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hører mye på Pink Floyd............ Det passer ganske godt med psykedelisk musikk intill overklokking! Hører også på Red Hot Chili Peppers. Og mye annet. Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sier bare en ting: Metallica og FrameWork!! Konge band Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Metal (ikke metallica og nu metal) Mest Dimmu Borgir, Satyricon, Dreamtale, litt stratovarius og nightwish Lenke til kommentar
_HKH_ Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja, FrameWork er konge. Digger de! Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Maiden pluss en del annet Endret 22. april 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
PoW Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ja, FrameWork er konge. Digger de! ja.. helt enig framework er best Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Red Hot her. i tillegg til Pink Floyd, Dire-straits og Nirvana. Redhot chili peppers....finnes ikke no bedre musikk Vertfall min mening manic street preachers Dire straits Lenke til kommentar
felge Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Mest black metal, men også noe metal. digg det, hører for det meste på white metal Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hører på det meste, men Rock Rock Rock og mer Rock! Lenke til kommentar
Mima Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hip hop , Manowar , dying fetus , Kamelot , AFI , j-pop , k-pop , john reuben osv... Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har langt merke til at britney sin musikk er bedre på TV enn feks på CD eller Radio.. merkelig.. mulig det bare er meg Meget mulig det er flere.. men det er ikke meg i allfall -Selv om jeg selvfølgelig ikke har noe i mot og bli underholdt visuellt også. Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 nightwish, sonata artica, sum 41, blink 182, Milc inc, d12(alle klassiske sanger som er på cs vidioer) trance, techno, hip hop, r&b, rap, metallica, iron maiden, dire straits, remixer av alt mulig, og annet dj stasj! og en del thx og bass tester (gøy å høre på med anlegg!) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå