PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hmm bare lurte.. Jeg foretrekker faktisk mye rart. Jeg digger blant annet Daft Punk, Røyksopp, Bee Gees, Santana, Minimalstix, Barry White også faktisk. fin blanding ? Endret 21. april 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
Aquabat Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tipper all slags musikk egentlig.. Selv hører jeg på nesten alt mulig rart, fra Bob Marley, innom Guns n' Roses til Tungtvann. Forresten, er det dette som kalles tellepost, og i så måte er imot reglene? Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Og tellepost.. er ? Jeg vil bare vite hva slags musikk folk driver å hører på, og bare diskutere litt Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Soundtracks for alle penga. Final Fantasy, diverse anime (japansk har en fin flyt), LOTR. Enigma er meget bra. Det er vel det jeg konsekvent hører på. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Red Hot her. i tillegg til Pink Floyd, Dire-straits og Nirvana. Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 <- Og joda, endel annet også. Lenke til kommentar
Kurume Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 All generell musikk, men ikke techno. Liker best Vocal Trance Lenke til kommentar
flabben Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trance og rock, generelt . Er litt sær... Lenke til kommentar
Jarbra Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Xploding Plastix (utrolig bra norsk band), Metallica, Nirvana, Grease - The soundtrack , Coldplay o.l. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Progreesiv Rock, Black Metal og annen good Goth Rock ( ikke liksom bandene ) Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dimmu Borgir, 4 Strings, In Flames, Emperor Dio og sikkert mange andre jeg ikke kommer på i farta.. Lenke til kommentar
PapstSkalle Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Dimmu Borgir, 4 Strings, In Flames, EmperorDio og sikkert mange andre jeg ikke kommer på i farta.. METAL ATTACK!! Jeg liker å høre på (eller fortrinnsvis jamme til..) overklokkede gitarister som Yngwie J. Malmsteen f.eks....han bruker ram sinks fra CoolerMaster på plektrene sine for at de ikke skal smelte...psyko overklokket DPR (Double Plectrum Rate) høyrehåndsteknikk fører til en enorm varmeutvikling...Yngwie bruker mye kraftigere røykmaskiner på scenen enn andre for å kjøle ned hele sceneområdet...resultatet blir at antallet noter per konsert blir mangedoblet! Lenke til kommentar
gerri28 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Sonata Arctica, Nightwish, Gamma Ray, Celesty, Dreamtale... -=Power Metal=- Lenke til kommentar
hvalfangeren Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) koRn!!! Endret 22. april 2004 av hvalfangeren Lenke til kommentar
joa1234 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Trance og Slipknot for det meste. Slipknot hvis jeg ikke får til det jeg skal få til:d Har funnet ut at det er vanskelig å kontrollere seg når man hører på slipknot når man er sur Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 ny å gammel metal! metallica, metal church, manowat, maiden, pantera, motorhead, megadeath, kiss, saxon, slayer, mortician, grtave digger, hammerfall, acdc, anthrax, exodus, judas priest osv... listen er lang Lenke til kommentar
prysh Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 moby, røyksopp, ugress, him, sys of a down, rammstein, masse techno og trance + div mye annet helst ikke amerikansk hip hop og annen dårlig musikk som f.eks sputnik og de der Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 <- Og joda, endel annet også. har langt merke til at britney sin musikk er bedre på TV enn feks på CD eller Radio.. merkelig.. mulig det bare er meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå