prinsen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 hvor i all verden finner jeg webbgrensesnittet til smc trådløs router.har kjørt wizard setup. cd`en som fulgte med inneholder ingen software,bare maual og set up. en kamerat som satte opp tilsvarende til dama si,sa at de måtte på hjemmesiden til ngt.(tror det var en 3com) noen som har peil? Lenke til kommentar
bekkelund Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 er det ikke 192.168.2.1? Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 nei det er ip til routeren. jeg mener ett program slik at jeg får opp ett vindu på skjermen og kan konfigurere routeren Lenke til kommentar
reybr Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 juliussen har helt rett han. Gå til 192.168.2.1 i browseren din og du kommer til webgrensesnittet for routeren (webgrensesnittet ligger jo på routeren, er ikke noe eget program) Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 helt perfekt.takk takk et skår i gleden er at jeg må ha ett passord for å logge inn. hvilket passord????? Lenke til kommentar
Harryhoover Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Les manualen, det bruker å stå der Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 hurra endelig hurra !!!!! det tok meg 3 døgn, omtrent uten søvn. nå skal jeg sove.lenge Lenke til kommentar
SlinkeY Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Vurdert å dra ned manualen til Routeren din? Sjekk websidene til produsenten om du har mistet den. Lenke til kommentar
prinsen Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 klarer ikke lese engelsk pga dysleksi.det har funka i 38 år så jeg håper det går noen år til. klart et handycap i datasamenheng.men det går med litt hjlp fra dere.synd at noen av dere er så flinke at dere ikke kan hjelpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå