kammiz Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det er ikke noe hvitt felt liksom, rundt teksten når folk ringer inn, så hvis jeg har et mørkt bakgrunnsbilde ser jeg ikke hvem som ringer... noen som har samme problemet? hvis det har kommet en melding blir det jo et hvitt firkantet felt.. vet noen om dette isåfall blir fikset i software v3.15 ? Lenke til kommentar
sew Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det er ikke noe hvitt felt liksom, rundt teksten når folk ringer inn, så hvis jeg har et mørkt bakgrunnsbilde ser jeg ikke hvem som ringer... noen som har samme problemet? hvis det har kommet en melding blir det jo et hvitt firkantet felt.. vet noen om dette isåfall blir fikset i software v3.15 ? Bare bugz i 6230 du bør oppgradere Lenke til kommentar
kammiz Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 har andre samme problem.. og vet noen om det blir fikset i oppdateringen isåfall? Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Bare bytt till en lysere bakgrunn da Nei, da. Det er kanskje litt dumt dette med at det ikke er lys bakgrunn på teksten når du har en mørk bakgrunn, men tror de har lagd det slik for at det skal se bedre ut. Ser jo egentlig ganske "commodore 64" ut at det er hvit bakgrunn rundt teksten bare. Ser mer "profft " ut når bare teksten vises. Men det blir jo litt dumt om man har helt sort/mørk bakrunn som du sier. Men det er jo ikke akkurat en stor bug da, eller en bug i det hele tatt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå