lærer'n Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hei Håper noen kan hjelpe meg med mitt problem Problemet er som følger: Når jeg vil åpne en pdf fil, så starter Adobe AcrobatReader tilsynelatende på normal måte, men den stopper opp før documentet blir åpnet...å da skjer d...et program som heter Windows journal viewer tar over styringa og vil installere seg...det summer og går noen sekunder, og så spør den etter en cd med..ja..nettopp Windows journal viewer..noe jeg ikke vet at jeg har:( Så da er mitt spm: finnes det noen måte å unngå at denne installasjonen starter? evt. hvor finner jeg Windows journal viewer, finner den ikke på office eller xp cd'en... å ja jeg har prøvd å installere AcrobatReader på nytt... Håper noen kan hjelpe meg, holder på å bli gal...det er utrolig hvor mange pdf filer man skal åpne når man ikke kan..... PS: hva faen er forresten Windows journal viewer?? Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Her er hva Microsoft sier. Windows journal viewer, kan lastes ned på windows update. Hvordan du fikser dette vet jeg desverre ikke. Mvh Meg. Edit. Her står det noe. Repair Journal Viewer Endret 21. april 2004 av MaD_DoG Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå