Iceythe Skrevet 13. mai 2004 Rapporter Del Skrevet 13. mai 2004 det heter å behandle kunder likt. komplett følger bare reglene, det skal de og synes jeg. det å fordømme kunden i den første mailen om forståelse er egentli en vri på sympati dersom vedkommende skulle føle seg fustrert og uenig i resultatet. uansett, er det ikke annet begge partene kan gjøre så får de gå til tredjepersonen, som her blir kodak. fint at ting ordner seg, lykke til med det nye kameraet! Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 14. mai 2004 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. mai 2004 Her kommer en oppdatering fra trådstarter: Jeg har, som dere vet fått gjennomslag for DOA, og kameraet ble sendt inn. Men enda har jeg tilgode å få kameraet tilbake. Spurte den 10. mai om kameraet, og da fikk jeg dette til svar: Erstatning er sendt på ordre:xxxx og er sendt den 7 mai.. MVH Returavdeling. Så hvis det ikke kommer i dag, må jeg vel begynne å mase igjen Så...hvem vet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå