Ravis Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dere får bære over med med uvitenhet , men jeg leser her i dokumentasjonen at jeg kan synkronisere med PC'en hvis: Sitat:"når telefonen er koblet til en kompatibel PC via en IR- eller Bluetooth-tilkobling eller via en USB-tilkobling med datakabel (DKU-2)." Sitat slutt Hvordan gjør jeg pc'en min Bluetooth kompatibel? Når bør Bluetooth benyttes og når bør IR benyttes? Djises.... litt flaut å spørre, men jeg klarer ikke finne noe i dokumentasjonen eller på Nokias web(har ikke installer PCsuite enda). Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei Du må han bluetooth dongle eller DKU-2 som skal sitte i en usbporten på pc,du får kjøpt den her Endret 21. april 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
Heimen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Jeg kjøpte meg nettopp bluetooth-dongle og hadde ingen problem med å synkronisere pcen med mobilen. Når du har installert blåtanntingen og nokia pcsuite er det ikke så forferdelig vanskelig å skjønne. Ir bør du ikke bruke så lenge du har blåtann tilgjengelig. Forferdelig tregt i forhold. Endret 21. april 2004 av Skjalg85 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå