AndersE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg er på jakt etter en brannmur og et virusprogram. Har linje fra NextGenTel og mente det fulgte med gratis virusprogram der, men når jeg søker klarer jeg ikke å finne frem til det. Takker om det er noen som har en link... Alternativet blir å kjøpe et. Da gjerne et program med både antivirus og brannmur. Er det noen erfaringer på dette området som kan deles? Takker for alle svar Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Av brannmur så synes jeg Zone Alarm funker helt nydelig (gratisversjonen holder i lange baner). Lenke til kommentar
PelsJakob Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 AVG Anti-Virus er et gratis antivirusprogram. Hvor bra det er, vet jeg imidlertid ikke. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Jeg bruker Sygate Personal firewall. Foretrekker den fremfor Zone Alarm Lenke til kommentar
timtowtdi Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Enig med deg darkness| Bruker selv Sygate ... liker ikke ZoneAlarm - men det er såklart smak og behag. Bruker også AntiVir (http://www.free-av.com), synes den er helt grei! timtowtdi Lenke til kommentar
Frank2004 Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Anbefaler Kerio Personal Firewall. Jeg har prøvd mange, og dette er helt klart den beste. Alle features + Enkel å bruke. Er gratis så lenge du ikke vil ha popup/banner/javascript/annet-web-stuff -blocker, og akkurat det bør vel helst overlates til nettleseren imo. For virusbeskyttelse kjører jeg avast!, som også er gratis. Fungerer vel greit nok. Endret 22. april 2004 av Frank2004 Lenke til kommentar
olavr Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Fikk tilbud om Norman Antivirus fra NextGenTel for ca kr 150 pr år. Vel verdt pengene. Lenke til kommentar
AndersE Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 Takker så mye for raske svar. Skal prøve å sette meg inn i litt hvordan de forskjellige er lagt opp så får vi se hva jeg ender opp med. -gruble, gruble Lenke til kommentar
So|o Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Bruker Norton Internet Security 2004 som er inkludert i ADSL ab. fra Telenor. Er veldig fornøyd med Norton Endret 22. april 2004 av asdfgh Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 24. april 2004 Del Skrevet 24. april 2004 jeg foretrekker en egen gammel burk til å kjøre firewall på... bruker selv en p133/48 med to nettverkskort i.. se mer på smoothwall.org supert hvis du har en gammel maskin liggende. har du flere maskiner i nett innenfor er det enda mer supert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå