ahumoe Skrevet 25. april 2004 Forfatter Del Skrevet 25. april 2004 Har oppdatert BIOS! Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 Hva mener du(chil) med avlegs?? Og jeg har prøvd å bytte kortene, det funka ikke-bare fant det vanelige kortet, men ikke det tråløse!!! Har noen, noen ideer???????????????????????????? så ville det vært fint! Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Traggggggggisk at ingen har noen flere ideer!!!!! Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Traggggggggisk at ingen har noen flere ideer!!!!! Kjøpte et kort fra Cnet i går, det funker heller ikke på en eldre maskin, jeg vil tro det er PCI-buss versjonen som er for gammel. Bytt det i en USB-løsning. Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 29. april 2004 Forfatter Del Skrevet 29. april 2004 (endret) kan jeg bare sende det inn til D-Link??? Det er rundt 3 månder siden jeg kjøpte det. i BIOS'en min stod det PCI 2.1, og der var det vagt enable. er det noen måte jeg kan oppdatere far PCI 2.1 til 2.2??? eller kan jeg trykke unable og så virker det??? Det beste haddde vært om jeg kunne bytte det til USB, men må være 54Mbps 11g, ellers blir hele systemet omgjort til 22Mbps! Endret 1. mai 2004 av ahumoe Lenke til kommentar
ahumoe Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Helllllllllo er det noe hjemmmmmmmme???????? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå