Anders Leipsland Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Vil bare opplyse alle om at Chieftec IKKE skrives med h på slutten slik som ekstremt mange gjør(selv om dem eier kabinettet selv til og med). Altså C - H - I - E - F - T - E - C Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec :smile: Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Rett skal være rett! Måtte faktisk sjekke om du hadde gjort den brøleren selv, Anders, men det hadde du (dessverre) ikke gjort Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 3. april 2002 Forfatter Del Skrevet 3. april 2002 Quote: On 2002-04-03 23:30, borre skrev:Måtte faktisk sjekke om du hadde gjort den brøleren selv, Anders, men det hadde du (dessverre) ikke gjort Det hadde vært flaut det Lenke til kommentar
BBC Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Sjekket først at jeg ikke hadde gjort det selv heller da :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Chieftech Chieftec Chieftec Chieftec Chieftec Lenke til kommentar
Xell Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 hehe.. gidder skjeldent å klage på typos.... gjør alt for mange av dem selv, men det overrasker meg hvor mange som insisterer på å skrive marskin her på forumet. ser liksom ikke ut som en typo heller når folk gjentar det hele tiden. Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei! Fant ut at eg ikkje har skrevet feil i forumet.. Såg på antall poster som inneholdt ordet Chieftech (dvs med h) Det var ein del.. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 10:09, Xell skrev:hehe.. gidder skjeldent å klage på typos.... Pleier ikke jeg heller, men jeg har over lang tid merka meg at det er mange som skriver Chieftec med h, så da følte jeg bare at jeg måtte skrive en post om det. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 16:02, Anders Leipsland skrev:Pleier ikke jeg heller, men jeg har over lang tid merka meg at det er mange som skriver Chieftec med h, så da følte jeg bare at jeg måtte skrive en post om det. Du er som en far for oss Anders, passer alltid på oss:) Lenke til kommentar
Corn Skrevet 7. april 2002 Del Skrevet 7. april 2002 Hehe, DET var det mest ironiske jeg noen gang har sett her på forumet Sir Hartge "passer alltid på oss.." hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå