The Stig Skrevet 23. april 2004 Forfatter Del Skrevet 23. april 2004 Ja, elkjøp leder enda... Ingen som finner noe være? Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har en til, hvorfor koster dette kortet fra komplett.no 7300kr? ATi FireGl 9800XT dette er vel noe overpriset, selv om det er Built By ATi. Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Trodde ikke det var mulig å kjøpe et så dyrt skjermkort og ikke få tv ut... Det er jo en gruppe mennesker som har masse penger, og lite peiling.. De kjøper som regel det dyreste uten å vite noe om det.. går bare utifra at det må være bra siden det er dyrt. Dette vet vel komplett å utnytte, likegodt som alle andre.. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Har en til, hvorfor koster dette kortet fra komplett.no 7300kr?ATi FireGl 9800XT dette er vel noe overpriset, selv om det er Built By ATi. kan være fordi at det der er et proft kort og beregnet på et annet marked enn de vanlige kortene som du kjøper Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva mener du med "proft" kort? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) hva mener du med "proft" kort? Kortet er ment på mennesker som driver med produksjon av 3D-grafikk. Altså de som driver med 3D-modellering/rendering på et visst nivå. Endret 24. mai 2004 av HalTan Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 (endret) Samme som nvidia Quadro. Brukes for å programmere 3d, såvidt jeg vet. Er samme opplegg som WildCat-kortene til ~20000, etter hva ryktene sier. EDIT : Damn, HalTan slo meg :S Endret 24. mai 2004 av Oovz Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 24. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2004 Hmm, stusser litt på det kortet der. Riktig nok Dual-DVI, men går liksom ikke helt opp. Jeg eide jo et ASUS Radeon 9800XT som jeg kjøpte nytt til ca 5000,- Så hva da Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 hva mener du med "proft" kort? Kortet er ment på mennesker som driver med produksjon av 3D-grafikk. Altså de som driver med 3D-modellering/rendering på et visst nivå. okey, case closed! Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 24. mai 2004 Del Skrevet 24. mai 2004 Du veit tydeligvis ikke hvor dumme mange folk er Tro meg, jeg er fullt klar over hvor dum mange er. En kompis av meg kjøpte en HP en gang(2-3 mnd siden), selv om jeg frarådet han sterkt fra å gjøre det. Men siden foreldrene hadde sagt at den skulle kjøpes på elkjøp, så ble det elkjøp maskin på han Det sier litt om hva de fleste tror om elkjøp, jo nemlig at de er best siden de, i likhet med telenor er mest utbredt. EDIT: leif er kastet ut Du glemte å presisere at det ikke er HP det er noe galt med, men Elkjøp... Hilsen lykkelig HP-eier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå