Gå til innhold

Overprisingen 2004

The Stig

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Men det som er kjekt med elkjøp er at du kan kjøpe hva som helst, levere det tilbake innen 30 dager å få alle pengene tilbake! :mrgreen:

Lenke til kommentar

Men må føye til en ting, det var pale-salg her i byen.. og da gikk det lydkortet for 99,-.. jeg var en av de heldige som fikk et :D

Og når vi snakker om 99,- det er da Elkjip begynner og trekke nedover :thumbdown:

Og bare for og kaste enda litt bedre lys på Elkjip...se her..:p

HA HA!

Endret av Stikk-kont@kten
Lenke til kommentar
kan jeg friste med et lekkert FX5900 Ultra 128mb fra elkjop.no til 3995

eller et FX5900 Ultra 256mb fra komplett.no til 2695

Sier dette litt om elkjøp? Derfor jeg bruker å fraråde ALLE som skal ha ny pc fra å kjøpe på elkjøp. Da er det bedre at de bruker meg som support. :laugh:

Du veit tydeligvis ikke hvor dumme mange folk er ;)

Jeg prøvde febrilskt å hjelpe en fyr for ikke så grusomt lenge sia, og han var bare så dum så jeg måtte bare be han dra til h*lvete, glad jeg ikke har jobb som support kan man si ;)

Lenke til kommentar
Du veit tydeligvis ikke hvor dumme mange folk er ;)

Tro meg, jeg er fullt klar over hvor dum mange er.

En kompis av meg kjøpte en HP en gang(2-3 mnd siden), selv om jeg frarådet han sterkt fra å gjøre det.

Men siden foreldrene hadde sagt at den skulle kjøpes på elkjøp, så ble det elkjøp maskin på han :thumbdown:

Det sier litt om hva de fleste tror om elkjøp, jo nemlig at de er best siden de, i likhet med telenor er mest utbredt.

EDIT: leif er kastet ut

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Det var support tingen jeg rettet den til da, mange som klarer seg i massevis med en elkjøp pc. er det noe feil, så er det bare å levere den inn også kommer den tilbake uten at du har enset at den har vært borte engang :)

Lenke til kommentar

Nå bør dere tenke på at elkjøp må regne flere ting inni i prisen enn komplett.no gjør. Komplett.no har ingen selgere, ikke butikklokale + at det ikke er medregnet porto i prisene som ligger på nettet.

Nå skal sant sies at det er mange ting elkjøp overpriser også (selger med enorm fortjeneste), men de selger også ting med tap. Det er dere selv som velger hva dere vil kjøpe og hvor dere vil kjøpe det. Ingen tvinger dere til å kjøpe noe på elkjøp. Det gjelder bare å være en bevisst kunde.

Forresten så foretrekker jeg å handle på flexi-data, hvor jeg kan hente varene selv og slipper å betale porto.

Lenke til kommentar
Forresten så foretrekker jeg å handle på flexi-data, hvor jeg kan hente varene selv og slipper å betale porto.

I fancy that.. Flexi har god service og alt. Bare synd ikke angreretten gjelder siden man kjøper over disk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...