Gå til innhold

Hva hendte med Jack?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han voldtok Valerie og kastet henne fra båten midt ute i Stillehavet og reiste hjem igjen og tok seg en drink før han la seg til å sove for å lade batteriene til Far Cry 2 da plutselig stedet han bor på er fullt av de mutantene.

 

Det er min versjon. Lag din egen.

 

Edit: Skrivefeil.

Endret av Pakkis
Lenke til kommentar
Han voldtok Valerie og kastet henne fra båten midt ute i Stillehavet og reiste hjem igjen og tok seg en drink før han la seg til å sove for å lade batteriene til Far Cry 2 da plutselig stedet han bor på er fullt av de mutantene.

 

Det er min versjon. Lag din egen.

 

Edit: Skrivefeil.

:laugh::laugh:

 

hehe.

Men han fant motgiften og så valerie den mappen der det står project far cry....

Det skjønte jeg ikke helt meningen med.... har han tatt mappen fra doyle?

Lenke til kommentar
Men han fant motgiften og så valerie den mappen der det står project far cry....

Det skjønte jeg ikke helt meningen med.... har han tatt mappen fra doyle?

Tror det er Valerie som har tatt mappen. Hun leverer den til CIA og noen stjeler informasjonen eller Valerie er korrupt og selger informasjonen til en annen organisjon (noe jeg tviler litt på). Og da har vi Far Cry 2 :p

Lenke til kommentar
Men han fant motgiften og så valerie den mappen der det står project far cry....

Det skjønte jeg ikke helt meningen med.... har han tatt mappen fra doyle?

Tror det er Valerie som har tatt mappen. Hun leverer den til CIA og noen stjeler informasjonen eller Valerie er korrupt og selger informasjonen til en annen organisjon (noe jeg tviler litt på). Og da har vi Far Cry 2 :p

det er ikkje så langt frå sannheten.

 

vist du husker det siste doyle sa, så var det at det var "dei" som fekk han til å gjer det. dermed er det truleg at val er den onde superskurken. dermed får vi far cry 2, der val kommer med sin onde plan.

 

eg kjem kanskje til å utdype dette svaret seinare, men eg har ikkje tid no. sitter på skulen.

Lenke til kommentar

Jack og Val drar frar øya, gifter seg, får barn, hund og stasjonsvogn. Men det lille barnet har fått føkka opp genene sine pga det som skjedde med foreldrene ute på øya. Lille Carl blir nemlig født med to venstreføtter.

I Far Cry 2 følger vi Jack og Val i deres kamp mot sosialkontoret og de stivbente reglene som ikke tar høyde for slike genetiske feil. Hele spillet vil derfor basere seg på å fylle ut søknader og sitte i endeløse møter full av unyttig informasjon med byråkratiske idioter.

Lenke til kommentar
I Far Cry 2 følger vi Jack og Val i deres kamp mot sosialkontoret og de stivbente reglene som ikke tar høyde for slike genetiske feil. Hele spillet vil derfor basere seg på å fylle ut søknader og sitte i endeløse møter full av unyttig informasjon med byråkratiske idioter.

Hehe i spillet står man vel da fremfor følgende hovedutfordringer: 1. Oppnå sosial økonomisk støtte til kjøp av 2 par sko hver eneste gang man trenger nye sko.

2. Klare å gå rett frem. 3 Takle mobbing , kanskje spesielt i dusjen etter gymmen.

:lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...