Gå til innhold

funker amrikanske pcer i norge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hey,

hehe,jeg sendte mail og den skulle funke i Norge. Du skjønner at jeg digger designen på pcene deres spesielt mach serien. Men Hvis noen kunne sette opp en shuttle løsning med kult kabinett eller en vanlig pc(amd 64) til rundt 15k. Helst med et kick arse grafikk kort som geforce 9800 ultra. :w00t:

Et kraftig minus på pcene deres er at det koster 240$ å snede til norge :(

Natta :p

edit: skal vøre 19" crt skjerm inkludert som duger! Og jeg har gjort det samme på skolen med pcen. PANG og litt røyke lukt,hehe.

Endret av Gedwyn
Lenke til kommentar
hey,

hehe,jeg sendte mail og den skulle funke i Norge. Du skjønner at jeg digger designen på pcene deres spesielt mach serien. Men Hvis noen kunne sette opp en shuttle løsning med kult kabinett eller en vanlig pc(amd 64) til rundt 15k. Helst med et kick arse grafikk kort som geforce 9800 ultra. :w00t:

edit: skal vøre 19" crt skjerm inkludert som duger! Og jeg har gjort det samme på skolen med pcen. PANG og litt røyke lukt,hehe.

altså kjøp Shuttle, ikke kast vekk så mye penger + 2000kr i frakt! det er jo syyykt

Lenke til kommentar
hey,

geforce 9800 ultra :wow:

Lenke til kommentar
hey,

hehe,jeg sendte mail og den skulle funke i Norge. Du skjønner at jeg digger designen på pcene deres spesielt mach serien. Men Hvis noen kunne sette opp en shuttle løsning med kult kabinett eller en vanlig pc(amd 64) til rundt 15k. Helst med et kick arse grafikk kort som geforce 9800 ultra.  :w00t:

Natta  :p

geforce 9800 ultra :wow:

den maa da vaere enda raskere enn 6800 ultra :wow:

Lenke til kommentar

Skal du ha überhighendpc til svimlende summer burde du vente en lite stund til at det nye stæsjet kommer...

Feks nVidia GF6800U, Ati x800, AMD socket 939, nVidia nForce3 250 chipset.

Kanskje Intel kommer med noe nytt snart osv...

Edit: Det ser ut som om de bruker Enermax psu'er, så da er det nok 110/220v switch på baksiden...

Endret av Goophy
Lenke til kommentar

..ellers så skjer dette (takker "Fenalår")

stilte den over på feil en gang på skolen jeg :laugh:

da vart hele pcn ødelagt med et smell noe liknende det som var på filmen

:laugh:

er vel sikringen i dette tilfellet som sier pang så snart du setter på systemet

Lenke til kommentar
Men Hvis noen kunne sette opp en shuttle løsning med kult kabinett eller en vanlig pc(amd 64) til rundt 15k. Helst med et kick arse grafikk kort som geforce 9800 ultra. :w00t:

Vil absolutt råde deg til å vente litt med å kjøpte som Goophy sier.

Imens satte jeg sammen et AMD64/Shuttle-system:

Shuttle SN85G4 Barebone PC Socket 754 nForce3 150 2998,-

WD Raptor 74GB s-ata 10000rpm 8MB Cache 1975,-

Twinmos PC3200 Dual kit 1024MB 2x512 cl2,5 1848,-

NEC DVD-brenner 2500A 895,-

Power Color Radeon 9800 pro 128MB 2049,-

AMD Athlon 64 3000+ OEM 1750,-

Samsung 17" LCD Syncmaster 173T 4749,-

Totalt: 16316,-

Fra komplett, litt over prisen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...