Krishell Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 GENIALT!!! JohnnyKnoxwille Lenke til kommentar
Xell Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Quote: JohnnyKnoxwille skrev (2002-04-04 23:24):Tips 2: Hvorfor skal du ha det i en videospiller? Som regel er de ikke like brede som forsterkere, og i allefall ikke like høye.. Finn deg en ødelagt forsterker og bygg i den... Tenk deg hva du kan bruke volumkontrollen til... :smile: Og da får du mest sannsynelig både plass til power OG skjermkort uten Flåklypa modifikasjoner.....Uansett, lykke til... knallbra tips... dessverre har jag allerede investert i et desktop kabinett (3 dager siden :sad: ) Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 5. april 2002 Del Skrevet 5. april 2002 Synd det Xell..... Det er ingen patent på den ideen, men hadde vært kult å høre fra noen som fikk det til.. lol...den "Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos." var jo kul da.... Funnet den opp selv, xell? Skal jeg printe ut i 500 skrift og ha på veggen... :smile: Lenke til kommentar
Xell Skrevet 6. april 2002 Del Skrevet 6. april 2002 Quote: JohnnyKnoxwille skrev (2002-04-06 00:44):Synd det Xell..... Det er ingen patent på den ideen, men hadde vært kult å høre fra noen som fikk det til.. Kanskje jeg kommer til å gjøre det engang i framtida hvis jeg kommer over en defekt forsterker som jeg kan få gratis. Men jeg gidder ikk å bruke tid og energi på å finne en nå. Quote: lol...den "Det er bare de dumme som rydder - geniene behersker kaos." var jo kul da.... Funnet den opp selv, xell? Kan dessverre ikke ta æren for den. Jeg så den på TG forumet og tror det er det kuleste sitatet jeg noengang har hørt. Det passer meg utrolig bra siden jeg er plent avhengig av å ha et rotehjørne i nærheten. Under opveksten var det hele rommet mitt siden det var det eneste jeg "hersket" over. Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 12. juni 2002 Del Skrevet 12. juni 2002 Hva med å kjøpe XBOX og crakke den da kan du spille av DivX. Billiger det + at du har en ok spille konsoll:) Lenke til kommentar
Carlo Skrevet 12. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 12. juni 2002 Jepp, blir nok til det. ETTER jeg har kjøpt PS2 og GC. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå