Gå til innhold

Er dette en pc å satse på?

Anbefalte innlegg

Jeg skal få hvilken som helst pc jeg vill siden at jeg reddet et firma fra duppen/Konk. men det jeg lurer på er om at dette høres bra ut?

Men jeg er ikke akkurat verdens beste data man, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med dette spørsmålet :hmm:

4gb ram

256mb skjermkort

2 terrabyte eller berrabyte eller noe i den duren der, harddiski 8 disker

3,06 ghz prossesor

dvd spiller

dvd brenner

20 tommers flat skjerm med widescreen

firewire

laser mus

Hadde vært fint med noen forslag til forbedringer eller komentarer :thumbup:

MVH

Biffrikk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Men jeg er ikke akkurat verdens beste data man, så jeg lurte på om dere kunne hjelpe meg med dette spørsmålet :hmm:

For min del handler ikke pc å satse på om prosessorkraft, RAM eller diskstørrelse. Det handler om hva man har bruk for. Jeg har hatt alt fra kjempekraft via gigantskjermer til ultraportabelt. Om dette er en PC å satse på avgjøres av en eneste ting alene: Om du skal drive med ett eller annet sært!

For de aller fleste vil det vel være et mer fornuftig alternativ å bytte en hel del av det som står her i for eksempel en bærbar datamaskin med docking. På en annen side tror jeg faktisk at med den kostnadsrammen du tydelig vis har bør vurdere hva du får om det er et eple på den. Mac har en del råskinn i denne prisklassen, og husk her ligger det UNIX i botnen, samtidig som du får et verktøy som i tillegg ser bra ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...