GizmoRonimo Skrevet 20. april 2002 Del Skrevet 20. april 2002 Da var jeg på verkstedet i går. Satte in LCD ramma og Game portene til PSX'n. Ramme ----> http://www.gizmotech.org/images/lcd_frame.jpg Game ports ----> http://www.gizmotech.org/images/game_ports.jpg Skal prøve og montere PSX'n i løpet a uka. Flere bilder kommer.. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Quote: GizmoRonimo skrev (2002-04-19 18:22):Ja ironisk nok så har miditoweret 16 hull i døra Du mener i frontgrillen? Quote: Husker du Knight Rider med David Hasselhof? Ja nå husker jeg! Men jeg digga Airwolf mye mer :wink: Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 NEI! Jeg mener i døra.... Endel små hull der...avlange sådan, men dog! Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 21. april 2002 Forfatter Del Skrevet 21. april 2002 Ok. Jeg trodde du skulle ha i frontgrillen siden tråden handla om det. Hvor stort mellomrom skal du ha mellom hver led? Lenke til kommentar
hakkepeil Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 jeg monterte akkurat neonwire i rillene i front på mitt kabinett. Jeg har ca 3 cm i mellom radene De går liksom i sløyfe ned, opp, ned, opp.(hvis det var noen som kjønte det) Klart det lyser jo best når det er mørkt. Eneste ulempem med neonwire(kjøpt hos MP.no) er den transistorn?(tror det heter det), er at at den gir ifra seg en pipelyd..litt irriterende men så lenge det støyer litt fra mitt kabinett så hører jeg ikke den. ___________________________________________________ Det er bedre og slippe en due enn og sprenge en tarm! Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 21. april 2002 Del Skrevet 21. april 2002 Quote: On 2002-04-21 08:10, Corleone skrev:Ok. Jeg trodde du skulle ha i frontgrillen siden tråden handla om det. Hvor stort mellomrom skal du ha mellom hver led? Det blir cirka 4 cm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå