Corleone Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Her noen prøvd å plassere neonwire som en får kjøpt på Microplex i frontgrillen på et Chieftec DX-01B-D kabinett? Har vurdert å prøve det, men det sperrer kanskje for luftinntaket til viftene. Kanskje det er plass for vanlige neonrør bak frontpanelet? Tror blå neon blir finest i det svarte kanbinettet. Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 31. oktober 2001 Del Skrevet 31. oktober 2001 Hei... Har selv det svarte med blå neonwire i fronten. jeg valgte å legge "tråden" rundt i sporet i døra, inn forbi en 5 1/4 bay, ned og fram, videre rundt luftinntaket... Hvis du vil vite mer nøyaktig hvordan, så si ifra... :smile: Ser ganske tøft ut, dog ser best ut rett forfra. Har montert brytere i en tom 5 1/4 bay, men har ikke kobla ledningene enda... MVH Zemtex Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Først og fremst... RÅTT KABINETT (å bygge i ihvertfall) har ikke blitt ferdig enda så jeg vet ikke ka resultatet blir men jeg har bestemt meg for å ha Neonlys bakr "rillene" på fronten,pluss 80mm vifte på topp plata,så har jeg oxo tenkt på neonwire på døra,blir sikkert rått =) men lager dn døra ulyder når viftene Jobber for fullt? Lenke til kommentar
tom^ Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Hei Har samme kabinett .. 2x80mm 2x60mm vifter Absolutt ingen vibrasjon fra dør eller noe annet .. :smile: Tom Erik Hattrem --- Athlon [email protected](140x10) 640mb GeForce2 Lenke til kommentar
AMD xp Skrevet 3. november 2001 Del Skrevet 3. november 2001 Tom^ Bra å høre,var bekymret for at det skulle være vibrasjoner o.l på kabinettet,men når du sier at det ikke er det så regner jeg med at du har rett.. litt kozy med 4 5 1/4 brønner =) brenner,cd-rom,viftekontroll og temp måler =) skal overklokke min AMD athlon xp1600 når jeij finner en fin måte å jøre det på,Blyant trikset fungerer jo ikke :sad: Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 4. november 2001 Forfatter Del Skrevet 4. november 2001 Quote: On 2001-10-31 23:19, zemtex skrev:Hei...Har selv det svarte med blå neonwire i fronten. jeg valgte å legge "tråden" rundt i sporet i døra, inn forbi en 5 1/4 bay, ned og fram, videre rundt luftinntaket... Hvis du vil vite mer nøyaktig hvordan, så si ifra... :smile:Ser ganske tøft ut, dog ser best ut rett forfra. Har montert brytere i en tom 5 1/4 bay, men har ikke kobla ledningene enda...MVH Zemtex YES! Akkurat det jeg hadde tenkt å gjøre :smile: Vil gjerne vite mer (mermermermer)! Stopper wiren for luftinntaket i fronten? Hvor tykk er wiren? Har tenkt å bruke den på keyboard-mod hvis den er lang nok. Vet du om det går an å få tak i lengre wire? Har tenkt å modde inn ei gammel 120x120x10mm delta vifte (som jeg fant i en server) over kortplassene slik at skjermkortet mm får kjøling. Blir nok å kjøre den på 5-8V. Lenke til kommentar
xonic Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 Jeg har tenkt å legge noen wire nede i tastaturet, men det jeg lurer på er om noen har den linken til overclocking.dk siden hvor de gjorde en mod på det. jeg finner det ikke igjen og det plager meg. er veldig takknemlig for svar Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 4. november 2001 Del Skrevet 4. november 2001 tenker du på denne? http://www.virtual-hideout.net/guides/keyb..._el/index.shtml har lyst å gjøre d jeg oxo. noen som har erfaringer m/microplex kabelen? Lenke til kommentar
xonic Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 ååå så var det på virtual hideout, har drivi å leta på den danske dritten hele tiden. tusen takk isåfall Lenke til kommentar
zemtex Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Corleone: Hey! Nei, kabelen er veldig tynn, tynnere en vanlige skolisser... dog stivere... Ergo; ikke noe bakdeler, inkl luft gjennomstrøming. Når det gjelder monteringen er det vanskelig å forklare for at det skal være forståelig(noe mer nøyaktig en den jeg har gitt tidligere...) Har tenkt å låne et digital kamera i næremeste framtid... så kanskje jeg legger ut noen photos... MVH Zemtex Lenke til kommentar
simes Skrevet 5. november 2001 Del Skrevet 5. november 2001 Broren min har festa neon wire i sin chieftech kasse. Det blir mer stil over kassen da ja. Hvis man har chieftech kasse, må man nesten ha noe slikt. Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 8. november 2001 Forfatter Del Skrevet 8. november 2001 NeonWiren kan jo kanskje festes med limpistol (slik at det kan fjernes senere ved behov). Lurer egentlig på om en kan oppnå samme effekt med neonrør på baksiden av frontdekslet, og om det i det hele tatt er plass til det. Noen som vet? [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-11-08 04:21 ] Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Noen som vet om lilla neonwire ligner på lyset/fargen fra en blacklight? Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 18. november 2001 Forfatter Del Skrevet 18. november 2001 Vurderer forresten å lure litt sølvlakk el. inn i grillen på kabinettet mitt slik at lyset kanskje blir sterkere og mer synlig. Er det noen som vet om det finnes spesial-"lakk" for å reflektere lyset fra neon og blacklight? [ Denne Melding var redigert av: Corleone på 2001-11-18 10:21 ] Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 18. november 2001 Del Skrevet 18. november 2001 leste på overclockers-store.co.uk (eller hva adressen var (kom med den, dere som har). de selger visstnok neonwire, pris pr fot :wink: forutsetter at du har connectorer og trafo til den. Lenke til kommentar
TheCh0sen Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Jeg tok og hadde noen wiren i døra på mitt chiftech tår og ned til luftinntakene. Blå og lilla lys er finest. Kjøpte også plexiglass som jeg hadde på begge sider og sotet glassene, det ble dritbra. Lakket også cdrom og brenne og diskettstasjon i sølvgrå farge. Hadde også neonrør i bunnen og toppen av kabinettet. Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 18. april 2002 Del Skrevet 18. april 2002 For dere som har telt, så har Chieftec towerert 20 hull.. Jeg fant ut at jeg heller vil ha løpelys der istedet for wire.. Tror faktisk det blir litt kuulere... Litt sånn Knight Rider stiil.... Hilsen 'David H' Lenke til kommentar
Corleone Skrevet 19. april 2002 Forfatter Del Skrevet 19. april 2002 Jeg har bare 16. Har det svarte miditoweret med dør dah. Hva er egentlig løpelys? Lenke til kommentar
GizmoRonimo Skrevet 19. april 2002 Del Skrevet 19. april 2002 Ja ironisk nok så har miditoweret 16 hull i døra De eneste tegningene jeg finner på løpelys har kun 16 LED's i kretsen. Jeg vet at en av kretsene er utvidbare til over 20, men jeg har ikke så peiling på elektronikk at jeg klarer å tegne ett nytt kretskort. Jeg kan dessverre bare lage kretskort av ferdige tegninger. Noen lurte på hva løpelys er? Det er en rekke med LED's som tennes en etter en, mens den forrige som ble tent slukkes. Husker du Knight Rider med David Hasselhof? Bilen hans K.I.T. hadde et sånt sett med løpelys i grillen. Husker at det var bare såå hi-tech... Og nå skal folk ha det i kassene sine.... Det er fortsatt ganske kuult, synes nå jeg, da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå