slowcooler Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei, satte opp en server her om dagen med w2k server på. Lagde mapper til alle brukerne, tildelte rettigheter etc. Bestemte meg for å sette opp AD etter noen dager, og gjorde det. Er det nødvendig å lage nye mapper til brukerne, eller finnes det en måte å få de eksisterende mappene opp som objekter i AD? Endret 21. april 2004 av slowcooler Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tor du blander litt..... hvorfor skal du ha mapper opp i AD? AD er bare en katalogtjenete som inneholder brukere, datamaskiner, grupper o.l. Lagringsområder har egentlig ingenting med AD å gjøre. Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Mulig min formilering svikter.... Det jeg mener er hvordan man legger eksisterende mapper inn i ad, slik at man kan administrere dem derfra, og slik at shares vises i domenetreet. Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Dette var du vel ute etter ? http://support.microsoft.com/default.aspx?...kb;en-us;234582 edit : Finner flere mulige forslag her Endret 21. april 2004 av ronnyaa Lenke til kommentar
slowcooler Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Fantastisk flott hjelp. Akkurat det jeg trengte. Takker og bukker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå