Gå til innhold

Nyere erstatning til diablo 2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeez! Sacred er så full av bugs at det er til å spy av.

Selv etter flere patcher så er det fullt av bugs som irriterer noe grusomt.

Men ellers er det et underholdene spill. Liker blandt annet det med at du kan ri på hest og slippe å traske rundt og det at du ser at du har på de forskjellige armor delene på modellen. :D

Men som sagt, alle bugsa ødelegger en del.

Selv ser jeg frem til Guild Wars, som rett og slett har en helt utrolig grafikk. :w00t:

Lenke til kommentar

Sacred er nok som nevnt det nærmeste du kommer en erstatning ja, selv ble jeg fort lei. Jeg savner den "random MAP" generator'en som D2 har, men ville jo vært vanskeligere å legge dette inn i Sacred. For all del, spillet er bra, men jeg savner enda mer items/set items osv, for min del var eneste grunnen til å lvl'e etterhvert bare for å gjøre litt mer damage. Slutta da jeg hadde en lvl 40 Seraphim som spilte i Silver, og en lvl 43 Dark Elf i Gold, prøvde også de andre til ca lvl 20, så en del timer er brukt.

Bugs er nevnt, men det blir kjapt mindre merkbart så snart du patcher.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Hvorfor har ikke Gamer.no noe sniktitt eller egen side for Guild Wars som for alle andre spill som er på vei?

Hvordan kan dere la være å skrive om et så bra spill?

Begynner å lure litt på om PC-Gamer ikke har fått en del eksklusivt matriale når det gjelder Guild Wars, for i mai nummeret er det mye fet info pluss noen vanvittige screenshots. Spillet ser helt sykt ut!

De skal forøverig prøve å få spillet ferdig til sommeren/høsten.

Lenke til kommentar
Sacred er veldig bra, men det har ikke historien og de andre "little touches" som Diablo hadde.

Nå vil jeg nå ikke gå så langt som å si at Diablo ikke hadde noen story, men jeg må ærlig innrømme at da jeg spillte Diablo (både 1 og 2) så var det slett ikke storyen som drev meg videre, da den var så anonym og overfladisk som bare det. Som jeg har nevnt tidligere, Diablo er ren morro for pengene, men noe RPG eller et spill med bra story ville jeg aldri kalle det.

Lenke til kommentar

Jeg må nok desverre slå spikeren i kista.

Har spilt Sacred, og det er bra det.

Men Diablo 2 har unike våpen hele tiden, unike kart, unike opplevelser hver gang du spiller, og med 1.10 som har fjernet, eller gjort det (nesten) helt ubrukelig å jukse, er

Diablo 2 fortsatt kongen over spill.

Spillet er nesten 5 år gammelt. Det er en grunn til at både expansion, og Diablo 2 suppleres hele tiden, og andre spill går ut av produksjon.

Mitt konklusjon:

Om ikke Blizzard har tenkt å skjerpe seg, å lansere Diablo III, er Diablo II det eneste du kommer i nærheten til kvalitet...

og er du i tvil, finner du sikkert noe nytt på diabloii.net å bryne deg på.

For min del er crafting den store hobbyen.

vel... hehehe nok fra meg. )

Endret av Xanitra
Lenke til kommentar
Men Diablo 2 har unike våpen hele tiden, unike kart, unike opplevelser hver gang du spiller, og med 1.10 som har fjernet, eller gjort det (nesten) helt ubrukelig å jukse, er

Diablo 2 fortsatt kongen over spill.

Bare for å dra frem disse spillene igjen (dere begynner sikkert å bli lei det snart, men, men): Divine Divinity har en del tilfeldig generert utstyr, ikke i like stor grad som D2, men likevel. Beyond Divinity, som er på trappene nå, har en del tilfeldig genererte brett også. I tillegg til et system for å lage tilfeldige quests.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...