Gå til innhold

Hva heter du? Og hvilken lvl? (WC3, ikke WoW)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
vil bare si til alle smurfere, dere ødelegger synsykt for gamet

Tenk om du var lvl 40 og det tok deg en halvtime og finne en kamp vær eneste gang? Ville ikke du også laget ny konto da, for å få spilt litt?

NoLimit, selvfølgelig kan du gjøre det.

 

Men smurfer trenger ikke bare lage det en gang, de lager flere og flere ny accounter, for å få god stats og easy winns.

 

Derfor er smurfer :thumbdown:

Lenke til kommentar

En smurf er jo ikke nødvendigvis definisjonen på en spiller som lager en ny acc fordi han er i den situasjonen nolimit beskriver, smurfing forbinder jeg med dem som lager nye accs bare fordi statsen skal se fin ut og fordi de liker å bashe folk på lave levler - og dem er det langt flere av.

Lenke til kommentar
En smurf er jo ikke nødvendigvis definisjonen på en spiller som lager en ny acc fordi han er i den situasjonen nolimit beskriver, smurfing forbinder jeg med dem som lager nye accs bare fordi statsen skal se fin ut og fordi de liker å bashe folk på lave levler - og dem er det langt flere av.

De er ikke uovervinnelige heller, da...

Lenke til kommentar
Jeg skjønner at om man har lyst til å bli bedre i noe må man spille mot folk som er bedre enn deg.

...som er det AMM v1.15 skulle ordne. Problemet er bare at nye AMM funker ikke på denne måten, ELL funker heller ikke, og nå blir det bare surr hvis man spiller på en acc hvor man har spilt en god del matcher med variabelt resultat (hvilket er tilfellet hvis man ikke smurfer/praccer og bare holder seg til én acc hele tida).

 

Et annet problem med nye AMM er at det levler folk som meg alt for fort opp, og hvis de nå skulle rette det opp vil jeg antakelig være høyere levla enn jeg burde. Sier seg selv at når en kan gå fra 14 til 20 med ~50% i RT på ei drøy uke, da er noe gale.

Lenke til kommentar

Nye gjennomsnitts levelen skulle visst være 28. For Blizzard ville visst at levelsa sku være mere spredd, sånn at ikke mesteparten er under lvl 18 f.eks.

Så hvis hvis man er lvl 25 feks. nå så betyr ikke det at man nødvendigvis er god, i motsetning til gamle AMM, da var lvl 25 egentlig ganske bra.

Her prøver en å svare på vanlige spørsmål, verdt en titt.

Endret av vaskiZ
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...