LarsP Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 Hadde en gammel account på lvl 13 eller noe i den duren. Men, jeg har sluttet å spille grunnet at jeg mistet CD-keyen min. Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 "WarCraft & World of WarCraft"¨ Hva kaller du dette? Står ingenting om Warcraft3 der Lenke til kommentar
Treat Skrevet 19. mai 2004 Del Skrevet 19. mai 2004 vil bare si til alle smurfere, dere ødelegger synsykt for gamet Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vil bare si til alle smurfere, dere ødelegger synsykt for gamet Tenk om du var lvl 40 og det tok deg en halvtime og finne en kamp vær eneste gang? Ville ikke du også laget ny konto da, for å få spilt litt? Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 20. mai 2004 Del Skrevet 20. mai 2004 vil bare si til alle smurfere, dere ødelegger synsykt for gamet Tenk om du var lvl 40 og det tok deg en halvtime og finne en kamp vær eneste gang? Ville ikke du også laget ny konto da, for å få spilt litt? NoLimit, selvfølgelig kan du gjøre det. Men smurfer trenger ikke bare lage det en gang, de lager flere og flere ny accounter, for å få god stats og easy winns. Derfor er smurfer Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 En smurf er jo ikke nødvendigvis definisjonen på en spiller som lager en ny acc fordi han er i den situasjonen nolimit beskriver, smurfing forbinder jeg med dem som lager nye accs bare fordi statsen skal se fin ut og fordi de liker å bashe folk på lave levler - og dem er det langt flere av. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 22. mai 2004 Del Skrevet 22. mai 2004 slutt på smurfing no anyways... Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 faktisk ikkje, eg er nødt til å smurfe når det nye amm systemet ikkje greier å finne nokon på mitt nivå Lenke til kommentar
Same- Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 (endret) gc-bAss lvl 3 Solo: 5 win - 1 tap Begynnte i dag Endret 26. mai 2004 av Same- Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 29. mai 2004 Del Skrevet 29. mai 2004 Nick: BattleCheese Level 12 RT, 5 solo (??) Smurfing er _patetisk_, og det ødelegger SÅ for dei som faktisk prøver å ha det morro på bnet.... Ned med smurfing. Om du som leser denne posten faktisk har laga en ny account for å ha fin stats - du er en idiot. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 3. juni 2004 Del Skrevet 3. juni 2004 (endret) *LOL* Sparks Du er med i BoBo clan for det er jeg og du kan jo bare gjette hvem jeg er(utifra nick her og nick på b.net) Endret 3. juni 2004 av t0mm3n^_ Lenke til kommentar
Wizendraw Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 Human-NO0B (vet, møkkanick) Lenge siden jeg har vært innpå, har vel rundt 50% (spiller RT) tror det er 30 på 28 eller noe sånt... Lenke til kommentar
zaico Skrevet 6. juni 2004 Del Skrevet 6. juni 2004 zaico , blitt lite spilling på meg i det siste.. Men håper på mer tid i disse dager.. Solo: 11-3 Team: 77-33 Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 7. juni 2004 Del Skrevet 7. juni 2004 Nick: gc-LordZyfeX Clan: GC Lvl RT: 8 Lvl Solo: 0 Lvl AT : 1 Og, må viste fikse signatur jeg.. ny på vei!! Lenke til kommentar
zaico Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Er ikke med i gc lengre, mulig det skyldes innaktivitet.. Var og vant noen kamper på gc-badstats i går. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 En smurf er jo ikke nødvendigvis definisjonen på en spiller som lager en ny acc fordi han er i den situasjonen nolimit beskriver, smurfing forbinder jeg med dem som lager nye accs bare fordi statsen skal se fin ut og fordi de liker å bashe folk på lave levler - og dem er det langt flere av. De er ikke uovervinnelige heller, da... Lenke til kommentar
Zindre- Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Du skjønner det ikke, gjør du NoLimit ^? Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Jeg skjønner at om man har lyst til å bli bedre i noe må man spille mot folk som er bedre enn deg. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 Jeg skjønner at om man har lyst til å bli bedre i noe må man spille mot folk som er bedre enn deg. ...som er det AMM v1.15 skulle ordne. Problemet er bare at nye AMM funker ikke på denne måten, ELL funker heller ikke, og nå blir det bare surr hvis man spiller på en acc hvor man har spilt en god del matcher med variabelt resultat (hvilket er tilfellet hvis man ikke smurfer/praccer og bare holder seg til én acc hele tida). Et annet problem med nye AMM er at det levler folk som meg alt for fort opp, og hvis de nå skulle rette det opp vil jeg antakelig være høyere levla enn jeg burde. Sier seg selv at når en kan gå fra 14 til 20 med ~50% i RT på ei drøy uke, da er noe gale. Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 9. juni 2004 Del Skrevet 9. juni 2004 (endret) Nye gjennomsnitts levelen skulle visst være 28. For Blizzard ville visst at levelsa sku være mere spredd, sånn at ikke mesteparten er under lvl 18 f.eks. Så hvis hvis man er lvl 25 feks. nå så betyr ikke det at man nødvendigvis er god, i motsetning til gamle AMM, da var lvl 25 egentlig ganske bra. Her prøver en å svare på vanlige spørsmål, verdt en titt. Endret 9. juni 2004 av vaskiZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå