klilleng Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 Fant linken til den jeg brukerTror det er de beste her er linken Hm. Det sitter jo et Intel-kort i maskinen da? Hvordan "enabler" man "radio" forresten? Det sitter et realtek kort i min maskin, det gjør det vel i alle maskiner kjøpt fra multicom med mindre mann har bedt om et intel-kort. Det var slik når jeg kjøpte maskine (rett før jul engang) ihvertfall. I den 556'en jeg har her er det ihvertfall et Intel-kort. Det står nå ihvertfall Intel på det.. samt i device manager. :-) Lenke til kommentar
MalvinP Skrevet 4. mai 2004 Del Skrevet 4. mai 2004 ok, jeg sitter med en 551. Der er det realtek kort. Så da er det nok ikke så mye hjelp å få fra meg. Lykke til Lenke til kommentar
Tuppen Skrevet 6. mai 2004 Del Skrevet 6. mai 2004 Har lurt litt på å kjøpe green 556 etter je leste om den på 'din side'. Er den solid, m tanke på bærbarhet, eller blir tastene skvist mot skjermen under transport? Fortell litt om +/- erfaringer da... Lenke til kommentar
piit Skrevet 7. mai 2004 Del Skrevet 7. mai 2004 Nå har jeg fått tilbake min G551 fra service også. Nesten så det er irriterende at den ikke bråker lenger.. Var så vant til det Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 14. mai 2004 Del Skrevet 14. mai 2004 Ahhh var i Åmli i dag og multicom fiksa det i løpet av noen minutter. Er deilig! Ble jo vant til viftelyden, men kan jo ikke nekte for at det var godt å bli kvitt den. Flott tiltak av multicom. Lenke til kommentar
Kenti Skrevet 25. mai 2004 Del Skrevet 25. mai 2004 HVordan skal jeg flashe bioen på G551, noen som vet det? Finner ingen bruksanvisning på ecs.com.tw... Har funnet selv fila for å oppdare biosen med da.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå