calvinhobbes Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Noen forslag til gode spill i samme sjangeren som det fenomenale Splinter Cell? Thanx Endret 21. april 2004 av calvinhobbes Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 metal gear solid er vel det nærmeste jeg kan tenke meg akkurat nå, bare synd at det er et PS2 spill :\ Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 både mgs1 og mgs 2 finnes til PC da... Lenke til kommentar
Elensar Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Må seie meg enig med apollox, det er vel det som er nermest splinter cell og eg synest faktisk at det er bedre, synd at det er berre til ps2, hadde vært kult om det hadde komme ut til pc Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hitman 1 og 2? Sniking på høyt plan.. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er obligatoriske titler, og Splinter Cells opphav. Spillene foregår i en lavteknologisk setting, uten nattsyn og andre dippedutter, men de er begge bedre enn både Splinter Cell og Pandora Tomorrow. Lenke til kommentar
Cursio Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er obligatoriske titler, og Splinter Cells opphav. Spillene foregår i en lavteknologisk setting, uten nattsyn og andre dippedutter, men de er begge bedre enn både Splinter Cell og Pandora Tomorrow. Javel...? kanskje det ikke er likt for alle, men jeg ble lei av thief 2 etter en og en halv bane, det var rett og slett kjedelig. Et av de spilla i dag jeg angrer på at jeg kjøpte. Men splinter cell derimot; Jeg ble frelst etter første bane! Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Javel...? kanskje det ikke er likt for alle, men jeg ble lei av thief 2 etter en og en halv bane, det var rett og slett kjedelig. Et av de spilla i dag jeg angrer på at jeg kjøpte. Men splinter cell derimot; Jeg ble frelst etter første bane! Enig med deg. Splinter Cell og Pandora Tomorrow er en av de beste innen snike genen. MSG og MSG 2 eier også og er mine favoriter og de finns også på PC men det er tross alt med en PSX og en PS2 disse spillene sitter skikkelig. Deus Ex II er det en del sniking hvis man velger dette da. Lenke til kommentar
Stig_W Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er obligatoriske titler, og Splinter Cells opphav. Spillene foregår i en lavteknologisk setting, uten nattsyn og andre dippedutter, men de er begge bedre enn både Splinter Cell og Pandora Tomorrow. Amen. Thief spillene var helt geniale og fortjente å selge så mye mer enn de gjorde. Det er bare å krysse fingrene for at 3eren som er like rundt hjørnet når ut til publikum denne gangen. Lenke til kommentar
audunr Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Anbefaler Rainbow Six-spillene. Og Far cry har jo greit med sniper-action, det også. MVH Audun Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det er bare å krysse fingrene for at 3eren som er like rundt hjørnet når ut til publikum denne gangen. Og at den, ved å nå ut til et større publikum, ikke samtidig skuffer oss hardnaglede gamlefans. Det er jeg mer bekymret for. Lenke til kommentar
bensinkanna Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 har ikke prøvd det selv, men Hitman: Contracts har jo komt nå. Likte de to første hitman spillene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå