Gå til innhold

Spill i samme sjanger som Splinter Cell?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er obligatoriske titler, og Splinter Cells opphav. Spillene foregår i en lavteknologisk setting, uten nattsyn og andre dippedutter, men de er begge bedre enn både Splinter Cell og Pandora Tomorrow.

Javel...? kanskje det ikke er likt for alle, men jeg ble lei av thief 2 etter en og en halv bane, det var rett og slett kjedelig. :dontgetit: Et av de spilla i dag jeg angrer på at jeg kjøpte. Men splinter cell derimot; Jeg ble frelst etter første bane! :thumbs:

Lenke til kommentar
Javel...? kanskje det ikke er likt for alle, men jeg ble lei av thief 2 etter en og en halv bane, det var rett og slett kjedelig.  Et av de spilla i dag jeg angrer på at jeg kjøpte. Men splinter cell derimot; Jeg ble frelst etter første bane!

Enig med deg. :thumbup: Splinter Cell og Pandora Tomorrow er en av de beste innen snike genen. MSG og MSG 2 eier også og er mine favoriter og de finns også på PC :yes: men det er tross alt med en PSX og en PS2 disse spillene sitter skikkelig. :thumbs:

Deus Ex II er det en del sniking hvis man velger dette da. ;)

Lenke til kommentar
Thief: The Dark Project og Thief II: The Metal Age er obligatoriske titler, og Splinter Cells opphav. Spillene foregår i en lavteknologisk setting, uten nattsyn og andre dippedutter, men de er begge bedre enn både Splinter Cell og Pandora Tomorrow.

Amen.

Thief spillene var helt geniale og fortjente å selge så mye mer enn de gjorde. Det er bare å krysse fingrene for at 3eren som er like rundt hjørnet når ut til publikum denne gangen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...