ehs5 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Ok, en kamerat av mg har GeForce 4 osv mn når han skal prøve å spille Aliens Vs Predator 2 så er grafikken sånn teit at d lissom er masse sånne farger og andre rare ting som er i veien så man ser ikke no. på den ene pcen hans så funker d fett mn på den andre så funker d veldi dårlig. D er samme crack begge steder... Noen ide til hvordan man kan mekke sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Skåål! prøve å fixe driverene, reinstall nvidia driere(ect opdater) directX kanskje?? Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Eller bare kanskje ta av shadowmaps pluss lightmaps, disse to "finessene" er noe som MX kort som oftest ikke støtter.. Lenke til kommentar
Elgen på Taket Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 har oppdatert alt av drivere og sånt... og prøvd å ta av de greiene mn den er fortsatt Lenke til kommentar
Riotguy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det er ikke alltid det går med de nyeste oppdateringene;) Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 for de som ikke har skjønt det :elgen på taket er kameraten min med AvP2 Lenke til kommentar
Hadron Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Liker ikke de mx kortene Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 Kanskje du skal prøve et skikkelig spill som Unreal Tournament. Om du erfarer samme problemer da, sliter du max med grafikk kortet ditt dude. Et nytt grafikk kort er kanskje å anbefale? Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 25. april 2004 Del Skrevet 25. april 2004 jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips.. Lenke til kommentar
Xanitra Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips.. du er inne på noe, men kanskje han bare hadde det travelt? Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 26. april 2004 Forfatter Del Skrevet 26. april 2004 jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips.. ææh, ta det rolig a. det var elgen på taket som skreiv det Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) ææh, ta det rolig a. det var elgen på taket som skreiv det jo takk, skal skjerpe meg (det er bare det at dette er det teiteste jeg ser, men det er mitt problem og jeg trenger ikke fortelle hele verden dette ) hvis du har oppdatert driverne dine, samt siste directX versjon, etc., så er mitt tips å prøve å se om det finns noen oppdateringer på utviklerns nettside, kanskje søk i knowledge-basen dems, og se om det er noen som har hatt det samme problemet der, hvor du da også sikkert finner en løsning. edit : leif Endret 26. april 2004 av dga01 Lenke til kommentar
nord Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 *hvorfor bruker dere crack?* Lenke til kommentar
Dj Frost Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 jeg blir så utrolig irritert over folk som ikke orker å skrive fullstendige ord! Ærlig talt, tar det så forbanna lang tid å putte en 'e' mellom m'en og n'en??? Dette er så fjortis så ikke gidder å komme med tips.. Syns nå heller d så ut som en som har skrevet litt for mange sms`er i livet Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 (endret) *hvorfor bruker dere crack?* hvem nevnte ordet "crack" før deg? er det noe jeg ikke finner i tråden? EDIT : sorry!! Nå først så jeg det Hvis det er NO-CD crack så gidder ikke jeg si et pip pga. en litt uheldig flame-tråd tidligere i år... Endret 26. april 2004 av dga01 Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 21. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2004 NO cd crack er da fullt lovlig hvis det erditt eget spill?! Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 Joda, det er lovlig, men man bør ikke legge ut linker til det her på forumet siden de kan også brukes til ting som ikke er fullt så lovlige. Ta det på PM folkens. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 21. mai 2004 Del Skrevet 21. mai 2004 For det første er denne tråden ute og kjøre, og for det andre så får folk lære seg å skrive fullstendig norsk. "mn", "d" osv er ikke lovlige norske ord. Kutt ut SMS-språket! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg