OlaML Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg vet ikke om jeg gidder vente til Juni med å kjøpe ny PC pga nForce3 250, derfor tenkte jeg å kjøpe et relativt billig HK nå, og så plukke opp et nf3-250 kort når det er blitt et litt større utvalg i butikkene, kanskje nye revisjoner etc. Fornuftig? Eller glemmer jeg noe viktig? At det vil koste meg mer i det lange løp er ikke så nøye...bare noen hundrelapper uansett, men er det noe jeg bør ha i tanke når jeg planlegger å skifte ut kun hovedkortet i en maskin? Satser jo på å beholde CPUen og RAMen... Takk for innspill... Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Dette er et svært godt kort til en billig penge, hadde det selv en stund... til jeg ødela det. Ikke se på testen til hw.no, den er helt horribel, bare se hva jeg og snekkern har skrevet i kommentarene. Lenke til kommentar
OlaML Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hehe, tør jeg spørre hvordan du ødela det? Hva er forskjellen mellom K8N og K8N Pro? S-ATA / RAID? Har tenkt til å kjøpe en S-ATA disk, så må vel gå for Pro kortet.... Tenkte også å gå for A64 3000+, og så har jeg en helt grei spillmaskin jeg kan vente på socket 939 med.... Tror jeg da...er det andre ting jeg bør tenke på her? -edit- I specsene står det: "1 x AGP slot (8x/4x-AGP 3.0 compliant), supports 1.5v display card only." 1.5v display card...hva vil det få å si for en Radeon 9800 Pro? Endret 21. april 2004 av olaleier Lenke til kommentar
Kamerat Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det hender man driter seg ut når man lodder og leker seg litt... Alle AGP 4x og 8x kort er 1,5V og noen få 2x kort. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå