Apathy Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Fikk mange tips her ja... Har litt trøbbel med Racer, trenger en hi-res patch eller noe lignende som jeg ikke finner... Noen som har peil? Dersom du liker Racer bør du prøve LFS Det er lenge siden jeg spilte racer nå, så jeg husker ikke linkene til de forskjellige forumene. Men mener å huske de har en avdeling på Race Sim Sentral Forum`s? så ett søk på Racer der burde gi treff Endret 22. april 2004 av AveMORphine Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Soldat GeneRally Blobby Volley Ski Jump Deluxe Shareware Elasto Mania Shareware Dynamite TriPlane ....blir sikkert redigert, satt med drittpc i 1 og et halvt år..... *erfaring* Lenke til kommentar
ridder Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det beste gratisspillet jeg har spilt, er vel AA eller cs. Lenke til kommentar
Potetfar Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Elastomania Tihi, eller demoen til FarCry Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 IcyTower (KONGEN!)Elastomania (halvbra) Soldat (Genialt spill) Og ellers alt av Free Lunch Design jeg er kongen i Icy tower, skulla hatt MP så kunna jeg ha challenga deg i d Lenke til kommentar
Laserlasse Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Helt utrolig at ingen har nevnt gunbound! Makan til timewaster har jeg ikke sett på årevis. Går fort en time om dagen på det svineriet der. Lenke til kommentar
Marvin the Machine Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorfor har ingen nevnt Liero? Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 gode gamle liero.. må være en av de bedre spillene ja Lenke til kommentar
jin_X Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Vil si Enemy Territory er det beste gratisspillet jeg har prøvd Ellers så er det my fete småspill på www.123spill.no Lenke til kommentar
RatmFan Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hvorfor har ingen nevnt Liero? Fordi jeg glemte å nevne det.... Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 http://www.playforyourclub.com Lenke til kommentar
milamber Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Det finnes alt for mange gratisspill på nettet. Jeg må nevne Dawn of Myth Marcoland Hattrick Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 det må være denne: Runescape der må du registrere deg, men det er helt gratis om du tar free game. Lenke til kommentar
simenn Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 (endret) Jump 'n Bump er et must som multiplayerspill. skulle bare fungert over nettverk... (husk linker folkens. de fleste spill er bare en googling unna, men det er kjekt å ha uansett) Endret 23. april 2004 av simenn Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 23. april 2004 Del Skrevet 23. april 2004 Sier bare én ting jeg; http://www.dosgames.com Lenke til kommentar
Blind Guardian Skrevet 27. april 2004 Del Skrevet 27. april 2004 Helt utrolig at ingen har nevnt gunbound! Makan til timewaster har jeg ikke sett på årevis. Går fort en time om dagen på det svineriet der. Helt enig! Gunbound må være det beste online freeware spillet! Hvis du likte gode gamle Tankwars eller Worms er dette midt i blinken Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 det må være denne: Runescape der må du registrere deg, men det er helt gratis om du tar free game. Ahh, endelig norsk spiller! Hva heter du i spillet? Lenke til kommentar
bcorny Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dette: Penguin Ellers begynner det vel å bli en del godbiter blandt abandonware?! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 det må være denne: Runescape der må du registrere deg, men det er helt gratis om du tar free game. Ahh, endelig norsk spiller! Hva heter du i spillet? btw; jeg heter vlnt.. er fortiden i varrock og har 24 i firemaking og 23 i woodcuting Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 Utrolig mye bra abandonware, bare "Google" og se Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå