dnalrik Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har et problem med mitt gode gamle 8500-kort og Far Cry: Når jeg skrur opp grafikkdetaljene til alt over "low" klikker skjermkortet og jeg får opp en feilmelding fra VPU-recover. Har skrudd av denne funksjonen, men får fortsatt heng. Ikke det at jeg forventer å kunne spille på høye settings, men det hadde jo vært moro å se hvordan grafikken er på sitt beste. Noen som har vært borti lignende? Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Feilpost. Uansett, du kan skru av den VPU Recovery i skjerminstillinger. Men det var da et fryktelig kort å spille Far Cry på. Endret 21. april 2004 av ^Th0mas^ Lenke til kommentar
|-Phyro-| Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Feilpost. Uansett, du kan skru av den VPU Recovery i skjerminstillinger. Men det var da et fryktelig kort å spille Far Cry på. ja, har selv et 7500-8500 og jeg har ikke kjangs til å spille FraCry med det, introen hakker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå