Bjørnli Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 jeg har http://logitech.no/index.cfm/products/deta...,CONTENTID=5016 men har et ganske kjipt problem med den...den svinger hele tiden til høyre i spill..har prøvd å kalibrere 100vis av ganger, men ikke.no hjelper..noen som kan hjelpe meg? (har også prøvd med nyeste software til joysticken ja.. (tror ikke det er prod. feil, for det er joystick nr2 jeg får fra expert) Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Når du kalibrerer den i windows.. Hva sier da Rawdata? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 rawdata? bruker wingman force 3d properties jeg.. Lenke til kommentar
Vargtass Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 ..kan det være så enkelt at fyren flyr propellfly? I så fall, i de de fleste (realistiske) flyspill drar flyet til høyre. Dette er normalt, det gjør de i virkeligheten også, særlig med mye gasspådrag. mvh roger Lenke til kommentar
CFD Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 rawdata? bruker wingman force 3d properties jeg.. Men du skal kunne se en boks som heter Raw data som du kan velge. Velg den og se på dataene ifra joysticken. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 roger : har prøvd i utrolig mange forskjellige spill..og i battlefield vietnam så går det iallefall dritt med helikopter..går til høyre med engang og rett i bakken.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 cfd : finner ikke noe raw data.. Lenke til kommentar
atlef Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Det du trenger er denne, WingMan Clear Calibration Utility. This utility strips all calibration information in the Windows Registry for ALL gaming devices, including any NON-Logitech gaming devices which may have been installed. Mvh Meg. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 har prøvd den..funker bra i spill..MEN, den er da veeeldig treg i bevegelsene..tar 100år å svinge da.. Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Hei! Jeg hadde et lignende problem med et ratt en gang. Du sier at joysticken er rett når du kalibrerer den i windows. Prøv å kalibrere i spill. Det funka overraskende bra til meg! Men hvordan funker det med vridning? Har ikke prøvd joysticker med vridbar stick før. Mulig du må rette opp denne? (muligens et teit forslag, men prøv En annen ting kan jo være å dra den litt til venstre når du kalibrerer den. Ikke helt nøyaktig, men det kan funke. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 i dont know..får prøve..er desp etter å få den til å funke.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 nah, det hjalp ikke.. Lenke til kommentar
stalemate Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 hmm... har du prøvd å bevege joysticken til venstre...? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 i kalibreringen? ja..eneste som skjedde i spillet var at når jeg tok av med fly så svingte den til venstre men i lufta svingte den til høyre igjen..wierd.. Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 ingen flere forslag? Lenke til kommentar
TST Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Og så kutter vi ut bumpingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå