Gå til innhold

AST bærebar

Anbefalte innlegg

Som jeg må innrømme er jeg en seriøs skrotnisse!!

så jeg var en tur på dynga å gjett hva jeg fant:

en gammel AST bærebar pc

486 D2 50 mhz

4 mb ram

400mb harddisk

ikke at det var nok så funka den også

men jeg måtte tjuvkoble til strøm grunnet defect batteri

så med litt mekkmakk så fikk vi 24 V på den(som den forlangte)

den hadde win 3.11 instalert, dritt kult spør du meg!!! :cool:

vi leite litt blant et vi fant på den

å vi fant "riskit" et stup gammelt versjon av risk(så spillte vi det resten av skole dagen)

men er det noen som vet om denne pcen klarer å dra win 95 eller noe imellom win 3.11 og 95

det er ikke cd rom på den så om noen vet hvor jeg kan få takk i Win 95 på disketter!!!

(ja helst lovlig)

Kan poste noen bilder om forespørsel

Mvh animal

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Windows 95 (i alle fall førsteutgåva) krev ein 386 med 4 MB RAM, så det skal gå greitt det. Spørsmål som ikkje er direkte knytt til bærbare PC-ar passar forresten best på andre grupper. :)

ja men jeg ville ikke bare gram til at det skulle kunne kjøre win 95, men også at jeg fant denne bærebare "Fred Flintstone" pcen på dynga.

så da tenkte jeg at den kunne bli satt under bærebar PC...

Lenke til kommentar

Det heter jo BÆRBAR da, ikke BÆREBARE, men uansett, et stilig funn

EDIT: Men er det lov å bare gå på dynger å hente pcer med seg hjem?, trodde ikke det, men hvis det er det så er jo det stilig da...

Endret av Stian89
Lenke til kommentar
Det heter jo BÆRBAR da, ikke BÆREBARE, men uansett, et stilig funn

EDIT: Men er det lov å bare gå på dynger å hente pcer med seg hjem?, trodde ikke det, men hvis det er det så er jo det stilig da...

ok ok ikke klag på min skrivemåte...

å jeg må innrømme at det er ikke helt lov nei, men om du spør så kan det hende du får lov(noe som jeg gjør)

å jeg fikk lov å ta med meg :D

Lenke til kommentar

OK, jeg har nemlig dårlige minner ved mitt siste søppeldynge besøk, hvor jeg kom til å kaste en noe papp oppi en kontainer som skulle ha papp i seg, problemet var imidlertid at pappen var oppi en plastpose, jeg ble da snakket til av en sur dude som jobbet der, og jeg måtte KLATRE ned i den JÆ*LA kontaineren og hente ut plasten... "#/(¤/#"/(¤/#"/(/("#¤&"#/(¤(/#"(//"#()("#/¤...hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...