erikos Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Ja faktisk 45 min i telefonen men årket ikke og vente lenger. Jeg avbestillte hos NexGentel før jeg fik en oppkoblings dato.Så fik jeg ett avbestillingsgebyr på 719 kr. Noen som vet om dette er lov ?.Di har jo ikke hatt noe jobb med noe som helst kun målt min linje. Beklager min dårliga Norsk da jeg er Svensk Endret 21. april 2004 av erikos Lenke til kommentar
SaucerMan Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 De hadde lov fra da du godtok bestillingen min svenske venn Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har de overholdt leveringstiden ? Har du purret tidligere ? Hvis de ikke har overholdt leveringstiden og du har purret, så mener jeg at de ikke kan kreve dette gebyret. Men om du har ombestemt deg innenfor dems leveringstid så kan de nok fakturere deg for det gebyret... Lenke til kommentar
GauNodachi Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg husker jeg bestilte ADSL fra nextgentel før. De hadde satt opp en leveringstid og plutselig utsatte de det. da sendte jeg en epost til dem og sa jeg ikke ville ha noe fra dem siden de var så treige var snakk om 6 måneder frem i tid Fikk ikke noe gebyr fra dem men så hadde jeg rettighetene med meg siden de blei forsinka Lenke til kommentar
erikos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Har de overholdt leveringstiden ? Har du purret tidligere ? Hvis de ikke har overholdt leveringstiden og du har purret, så mener jeg at de ikke kan kreve dette gebyret. Men om du har ombestemt deg innenfor dems leveringstid så kan de nok fakturere deg for det gebyret... Jeg fik alderig en konkret leveringstid nei jeg har ikke purret satt 45 min i telefonen i sta for og få en forklaring,,,men etter så lang tid la jeg på Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Om jeg ikke husker feil, så har vel NGT 6 uker leveringstid. Sier du opp før dette må du betale... Lenke til kommentar
Steikern Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det tok circa litt over 2 uker hos meg da og få det....: Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det tok circa litt over 2 uker hos meg da og få det....: You lucky bastard Lenke til kommentar
mars001 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Tok faktisk mindre enn 2 uker når jeg bestilte. erikos: prøv å ring de på dagen eller på morningen, på ettermiddagen/kvelden er det et sinnsykt kjør på telefonen. http://www.ngt.no/kundesider/ Lenke til kommentar
erikos Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Tok faktisk mindre enn 2 uker når jeg bestilte. erikos: prøv å ring de på dagen eller på morningen, på ettermiddagen/kvelden er det et sinnsykt kjør på telefonen. http://www.ngt.no/kundesider/ Nå har jeg heldigvis telenorADSL mye mye kortere ventetid i telefonen... Ja jeg får vel forsøke og ta kontakt med di i morgen tilig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå