Ullsokk Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Jeg installerte akkurat WinXp Pro og når jeg kjørte testen var det små lag hvert 2-3sekund..det var plagsomt og jeg tror det trekker ned i fps! hva kan jeg gjøre?? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Heisann.. Jeg har akkuratt samma problem.. Aner ikke hva som kan være feil.. Det skjer ikke i noen vanlige spill da.. Funnet en løsning? ________ Mvh. Knuty Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Hvorfor gikk det fint med 3Dmark i Win2k da? Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Ikke sikkert dette er løsningen, men det er ivertfall et forslag. Dersom du har et program til overvåking av prosessor og systemtemperatur, kan slik hakking forekomme hver gang programmet oppdaterer seg. Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Heisann. Men dette skjer bare i 3d mark.. ikke i spill.. Hvor finner jeg forresten et program som sjekker tempen på grafikkortet? Lenke til kommentar
Knuty Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Heisann. Men dette skjer bare i 3d mark.. ikke i spill.. Hvor finner jeg forresten et program som sjekker tempen på grafikkortet? Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 16:01, Knuty skrev:Heisann.Men dette skjer bare i 3d mark.. ikke i spill.. Har samme problem hos meg...Hakker heller aldri i spill. Tempratur er ikke problemet hos meg ihvertfall.. -- Tommy H. Lenke til kommentar
hurst Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 ikke alle skjermkort har mulighet for å lese av temperatur. Da må du fikse et termometer selv. (btw: 3dmark hakker ikke til meg. winxp pro og gf2ti) Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Har ikke noe problemer med temperaturen jeg heller...btw, skal kjøpe Zalman 6500 vifte og Crystal 0rb til GF3 kortet Lenke til kommentar
Toset Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Hei. Jeg har et litt liknende problem. Den testen med karusellen og de 8 lysene som flyger rundt oppfører seg litt merkelig. Først går den greit (litt hakkete men...) så liksom stopper den opp, jobber opp litt fart igjen, så stopper den opp igjen... Litt vanskelig å forklare, men men. Noen ganger stopper den opp 1 gang, noen ganger hele tiden. Det er irreterende å se på :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå