meeg Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har sagt at det er vifta på HK som bråkte, MEN jeg spør også om noen kan anbefale en bra CPU vifte fra samme plass. Beklager viss jeg har gjort meg misforstått, det var ikke meningen. Samme plass ja, Microplex, da må det bli Silent twin eller Frostbite. men de koster begge det dobbelte (395,-) av Silent Breeze Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Denne er bra http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CNPS7000ACU OK Takk for hjelpen. Prøvde å kjøre CPU på 11x200 men det gikk ikke . Kjører den nå føreløpig på 11x180, men prøver å komme oppover i løpet av kvelden Hva tror dere jeg burde klare å kjøre den på nå ? Med Boxed vifta og 512 Apacher 3200 cl3 ? Lenke til kommentar
meeg Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hva står core spenningen på og hvor mange grader har du på CPU ved 180 X 11? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Hva står core spenningen på og hvor mange grader har du på CPU ved 180 X 11? Default, og idle temp. på 44-45 med boxed vifte/kjølepasta. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 Det var høy idle temp. Ville ikke begynt å sette opp spenning uten bedre kjøling på den. Har forresten opplevd på en maskin jeg satte opp at XP2500 ikke ville over FSB på 190, uansett innstillinger ellers. Mulig prosessoren din, med bedre kjøling og litt høyere spenning kommer opp i XP3200 fart, men det er ingen garanti. Lenke til kommentar
FLuAA Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 (endret) Thermaltake Volcano 11+ fra microplex... følger med viftestyring. På det laveste som er 16db elns så hører iaff ikke jeg vifta... min idle temp er da 40 grader uten kabinettvifter. Kjøp den du Ikke glem AS5 Endret 22. april 2004 av FLuAA Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 28. april 2004 Forfatter Del Skrevet 28. april 2004 Dette er lett å fikse. Viften har gått tom for smøremidler. 1. Skru viften av kjøleren. 2. Løsne forsiktig den ene siden av tapen på undersiden av viften. 3. Drypp inn et par dråper sykkelolje eller tilsvarende. 4. Skru den på plass igjen. Voila! Penger spart, er penger tjent Takk for hjelpen, den funker utrolig bra etter ett par dråper olje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå