SUPERJANNE Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) heisann! jeg har bestilt meg en DELL axim x3i , bestilte på mandags morgen, og fikk et såkalt ir-nummer. nå skulle jeg sjekke hvordan det gikk med bestillingen og den var enda ikke registrert! er ikke vant til slik treghet jeg! sendt 2 eposter til kunde-support, uten svar... noen her på forumet som kunne tenkt seg og dele erfaringer ang. DELL? hilsen Janne Endret 21. april 2004 av jmmk Lenke til kommentar
Olaug Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 Tror nok du må regne med lenger tid enn dette! Jeg bestillte en Dell Inspiron 510m den 30. mars, og den kom i dag til feil adresse! Jeg studerer i Trondheim, men skulle hjem til påske, og skrev derfor leveringsaddresse hjem og ikke til Trondheim. Trodde jo at jeg skulle få pc'en til da! Men neida, bestillingen min ble ikke registrert før 16. april! Grunnen i følge Dell var at jeg hadde skrevet noe i kommentarboksen når jeg bestilte via internett og dette forstod ikke de som tok i mot ordren, fordi de var engelske,(Dell fabrikken er visst i Irland). Stod ingenting på bestillingsskjemaet at en måtte skrive evntuelle kommentarer på engelsk! Alt stod jo på norsk der! Når ordren endelig ble registrert fikk jeg to forskjellige kundenummer og ordrenummer, og ingen av de virket da jeg skulle logge meg inn på ordrestatus. Måtte igjen ringe til dell og få ordrestatus derifra. Da var allerede påskeferien over, så jeg sa et jeg ville ha pc'en sendt til Trondheim i stedenfor, og det sa de var helt greitt. Men i dag ringte far min og sa at pc'en var kommet...den var altså ikke sendt til Trondheim som jeg ba om! Så nå må jeg vente enda lenger og må attpåtil betale for å få den sendt hit! Det har vært kaos fra ende til annen. Jeg vil ikke anbefale å kjøpe fra Dell! Olaug! Lenke til kommentar
Neural Robotics Skrevet 26. april 2004 Del Skrevet 26. april 2004 På jobben trengte vi en maskin ganske kjapt. Dell trengte over en uke, men vi ringte HP. Fikk levert maskinen 2 timer etterpå. Lenke til kommentar
Eikern Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 vel leveringstid eller ei, dell bygger nå konge pcer Kvalitet! Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Dell bygger vel de bærbare helt borte i Irland, og så ska de sendes til Danmark før de så sendes til Norge. Derfor tar det litt tid og så bygges jo PC'en etter dine spesifikasjoner. Bærbare fra HP og lignende er som regel standard oppsett og dermed leveringsklare med en gang. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 I likhet med andre her, så må jeg også komme med erfaringen at Dell er tregere enn sirup i Januar. Og ang. bestillingsskjemaer, så må Dell ha den mest ubrukelige løsningen noen gang. Da jeg bestilte min 500m, var det lik pris på 11Mbit trådløst og 54Mbit trådløst kort.... 11Mbit var standard, men jeg valgte selvfølgelig 54Mbit. Når så PCen kom, hva var montert? Joda 11Mbit trådløst. Jeg tok da kontakt med Dell kundeservice og etter om og men, så fikk jeg tak i dama som hadde behandlet ordren min. Jeg fikk da forklaringa for at det gikk tregt og ble feil; Når Dell mottar en bestilling, ser de over den, SKRIVER DEN ORDRETT(er ihvertfall meninga) AV og så sender den videre. Normale firmaer hadde vel bare sett over og forwardet den om det ikke var noe problem. Velkommen til dataalderen... manuell kopiering. Go Dell ! ... Not. PS : Dell suger balle på kundeservice. De virker hyggelige fram til du har betalt, men etter det får du "The mushroom treatment" (feed'em shit and keep'em in the dark). Selv å bestille tilleggsutstyr som batterier og ladere kan være en prøvelse Moses verdig. Og for å ikke snakke om brukerstøtte/tekniske spørsmål. Jeg har kjøpt min siste Dell. Lenke til kommentar
perroga Skrevet 16. mai 2004 Del Skrevet 16. mai 2004 Takk for at du deler dine erfaringer. Jeg bestemte meg for å bestille en bærbar 510 m pr Web fra Dell i februar i år. Det ble bare tull; det endte med mail og telefoner fram og tilbake, og Dell virket ikke troverdige på meg; fordi de ikke sendte ordrebekreftelse pr. post som de lovet meg; og jeg fikk veldig glatte svar, og tydelig at de ikke leste mine mail ordentlig. Jeg tok ikke sjansen på å betale; ønsket ikke å skaffe meg selv unødige bekymringer; så jeg fikk ordren kansellert; og alle Dell-brosjyrer som kommer i postkassen kaster jeg nå umiddelbart. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå