Ulfern Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Greide VIRKELIG å rote det til på en gammel win98 maskin. PÅ en eller annen måte har jeg fått ALLE snarveiene til å ende med .lnk, og når jeg prøver å åpne dem, starter bare photoshop. Har prøvd å åpne dem i "explorer" under "åpne i", uten hell. Det er altså INGEN snarveier som virker på hele maskina! Og jeg har prøvd å slette endelsen på snarveien. Norton utilities(02) fant heller ingen feil. Ser ingen annen utvei enn å reinstallere alt(kjipt). Hjelp! Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Det ser ut til at lnk-fila er blitt assosiert med et program. jeg er ikke sikker på om den i det hele tatt skal være asossiert til noe som helst program. Men jeg har et forslag til deg. Prøv dette: 1. Åpne utforsker 2. klikk på verktøy-menyen og velg "mappealternaltiver" 3. klikk på skillearket "filtyper" og vent til makinen fnner fram alle filtypene 4. bla nedover til du finner lnk-endelsen. dette kan gjøres raskere med at du klikker på en filtype og trykker på L-tasten. 5. se om du finner et navn som heter f.eks. "LNK-fil". Slett den fra lista. Det burde ikke gjøre saken verre enn den alerede er. om det ikke funker, er jo windows-reinsallasjon et alternaltiv. Win98 har et mye berde installasjonprogram enn win95. Jeg har merket stoore forberdinger på det området. win98 er mye enklere og roter ikke så mye opp i windows-instllingene som win95. Lykke til!!! Lenke til kommentar
Ulfern Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Har prøvd det (ikonene er bare sånne "windows default" bilder...) Men takk for forslag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå