tigerdip Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Savner litt å vite om du liker tidlig eller sen beatles Det er stor forskjell. Sjekk ut: Flaming Ember Jefferson Airplane Yardbirds Mojo Men Electric Prunes 13th Floor Elevators Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 sikkert nevnt før... men eg sier det likevel.. Pink Floyd Lenke til kommentar
Pangaea Skrevet 29. april 2004 Del Skrevet 29. april 2004 AC/DC Bedre får du ikke Oh yeah! Helt 100 prosent enig. hehe Putt på Powerage plata, og du er solgt. Jeg lover Lenke til kommentar
Zoot Skrevet 30. april 2004 Del Skrevet 30. april 2004 Noen her er jo way out! Går ikke an å koble Twisted Sister og Guns'n Roses med Beatles, vel. (Får sikkert kjeft, nå, men det får bare være.) Jerry Lee Lewis Chuck Berry Elvis +++ Lenke til kommentar
defzx Skrevet 1. mai 2004 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2004 Det er bra dere poster, men jeg kan umulig få hørt alle.. Min far hadde mange cd-er av mange av disse bandene. Han har en stor stor samling lp og cd-er.. Har hørt på litt forskjellig, gamle 70s rock låter er konge Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 joa, men han sa jo bare at han hadde begynt å like the beatles, og jeg ser på beatles som pop. dermed finner jeg det naturlig å finne frem musikk som ikke nødvendigvis kan sammenlignes med dette britiske popbandet hvis man skal ha oldschool rock. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 2. mai 2004 Del Skrevet 2. mai 2004 (endret) Sjekk da ut Rainbow - On Stage 1976. Det var mens legendariske Dio enda var vokalist i bandet. Første sangen, Kill the King er helt fantastisk. Masse hammondorgel og kjempekjapp. Skikkelig heavyrock! Vil du høre en utrolig vokalprestasjon, sleng på Deep Purple's Child in Time. Se om du IKKE får gåsehud. Den er treg i starten (som mye 70-talls rock er) men tar helt sinnsykt av vokalmessig. Endret 2. mai 2004 av Bitex Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå