deltamike Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Jeg har et problem med to datamaskiner som benytter trådløse tastatus og mus fra Logitech. Når A skriver på tastaturet sitt og B skriver samtidig på sitt tastatur, så har maskinen til A problemer med å få med seg alle tastetrykkene. Dette er ikke et problem når B ikke benytter tastaturet. Har lagt merke til at i programvaren som følger med Logitech-tastaturet, så står det hva slags kanal utstyret er koblet til med. Har prøvd å endre kanal slik at A og B opererer på 2 forskjellige kanaler, men dette lyktes ikke. Mulig jeg har oversett noe, men jeg er avhengig av å få løst dette problemet rimelig kjapt. Noen gode tips? Begge maskiner kjører Windows 2000 Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 22. april 2004 Del Skrevet 22. april 2004 står maskinene på samme bord? Lenke til kommentar
deltamike Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 står maskinene på samme bord? De står på to forskjellige bord atskilt av en skillevegg, der senderne er 1 meter fra hverandre. Har fått et tips om å sette senderne nærmere tastatus/mus slik at signalene ikke treffer den andre senderen og motsatt. Har ikke fått testet dette ennå, men får gjort det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå