jhbamse Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Når jeg skal prøve å sende, svare på eller videresende mail, eller åpne adresse-boka får jeg beskjed at det er feil i programfilen og at Outlook express må innstalleres på nytt. For å rette dette prøvde jeg å laste ned IE 6.0 fra Microsoft.com. Da jeg prøvde å installere kom "Gla-meldingen" at jeg ikke trengte å innstallere fordi jeg allerede hadde en nyere versjon på maskinen. Så ble installasjonen avsluttet automatisk. Er det noen fornuftig måte å reinstallere Outlook express på uten å reinstallere hele Windows? Kjører Windows XP Lenke til kommentar
Klodrik Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Tror ikke det ville skade å ignorere meldingen fra installasjonprogrammet å installere IE6 alikevell. Hvis det er mulig da... Lenke til kommentar
Razul Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Har du prøvd å avinstallere Outlook Express fra Legg til/fjern programmer i kontrollpanel? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 11:20, Razul skrev:Har du prøvd å avinstallere Outlook Express fra Legg til/fjern programmer i kontrollpanel? Siden IE og Outlook Express er en integrert del av Windows er det ikke mulig å avinstallere den på vanlig måte Quote: Tror ikke det ville skade å ignorere meldingen fra installasjonprogrammet å installere IE6 alikevell. Hvis det er mulig da... Problemet er at installasjonen avsluttes automatisk med denne feilmeldingen, det eneste jeg kan gjøre er å trykke "OK". Lenke til kommentar
Razul Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Quote: On 2002-04-04 17:37, jhbamse skrev: Quote: On 2002-04-04 11:20, Razul skrev: Har du prøvd å avinstallere Outlook Express fra Legg til/fjern programmer i kontrollpanel? Siden IE og Outlook Express er en integrert del av Windows er det ikke mulig å avinstallere den på vanlig måte Funker på Windows 2000 ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå