Homarid Skrevet 3. april 2002 Del Skrevet 3. april 2002 Har dette noe å si? Jeg har akkurat kjøpt meg en ny pc(alle delene bortsett fra harddisk) men når jeg setter inn harddisken får jeg ikke brukt den som Primary Disk av en eller annen grunn. Jeg har prøvd å flytte på noen jumpere, men det ser ikke ut til å funke. Siden alt er helt nytt lurer jeg på om det er noen instillinger som må gjøres i BISO før jeg kan bruke HD'n? Vel, plz svar ASAP Lenke til kommentar
Borf Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 du berre setter alt på auto i bios då skal den finne disken.. har ikkj hørt om noen som har hatt problem med gammle disk på nye pc.. viss ikkje den er enormt gammle, frå 80-talet.. leik deg lit meir med jumperene du Lenke til kommentar
Homarid Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 Det som er trøbbel er at det er en så gammel HD at jeg ikke finner noen manual for den... :sad: Men pokker helle jeg prøver... Jeg har forresten alt på "Auto" i BIOS (er ikke heeelt newbie)... Lenke til kommentar
Homarid Skrevet 4. april 2002 Forfatter Del Skrevet 4. april 2002 PC'n finner ikke noen av HD'ene lenger... arg (leke mer med jumpere) men jeg får konztant denne feilen: Floppy Disk Error (40) Lenke til kommentar
mrhenrix Skrevet 4. april 2002 Del Skrevet 4. april 2002 Floppydiskfailure 40 er som regel kabelen som sitter feil vei. Har fiksa mange pc´er for folk med akkurat det problemet... Lenke til kommentar
Homarid Skrevet 5. april 2002 Forfatter Del Skrevet 5. april 2002 Takk takk... Så maskinen starter av seg selv igjen etter at jeg har fixa den da? Sånn som det er nå må jeg komme meg videre med [F1]... Men takk for hjelpen :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå