DecAL Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 har bestilt ny mp3 spiller men ørepluggene som følger med stinker, så jeg lurte på om noen kan anbefale et par hodetelefoner med GOD lyd? viktig med god bass, helst ikke slike store feite "klokker" Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Koss PortaPro er genialt til mp3 spillere. Utrolig bra lyd, samtidig som du fint kan bruke dem når du er ute. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Helt enig meddeg Peterman PortaPro er akkurat hva han trenger. Men for all del kjøp dem på komplett eller microplex. Går du til el-kjøp, ekspert eller free record shop kan du regne med å betale 200,- kroner mer. Prisene går litt opp og ned. Jeg kjøpte mine for to uker sine da kosta de 350,- nå koster de 100,- kroner mer. Lyden er utrolig god og den har kjempebra bass. Den er sammenleggbar og veier kun 63g. Livstid garanti er også viktig å nevne. Endret 21. april 2004 av dassen Lenke til kommentar
DecAL Skrevet 22. april 2004 Forfatter Del Skrevet 22. april 2004 høres jo bra ut. Får se om det ikke blir et par slike da. Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 28. april 2004 Del Skrevet 28. april 2004 Enig, du bør vurdere de sterkt! får vanvittig god lyd, og i tilleg faktisk ganske stilige headsett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå