Victorious Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Fikk nytt sim kort fra TELE2 her om dagen, og bytta det ut med mitt gamle. Har fortsatt det samme nummeret og alt det der, ingen problemer så langt.. Men så skulle jeg sende en SMS, og til min store forundring dukker meldingen: "Sending av melding misslykkes" Velger jeg da detaljer kommer det opp: "Ugyldig telefonnummer. Kontroller nummeret og prøv igjen" hadde vært veldig bra hvis noen smartinger der ute har råd til meg. Er kjipt uten sms muligheter.. Ekstra info: Siemens SX1 mobil, gjelder alle nummrene (regner jeg med) Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 det kan ha med å gjøre at det er helt nytt. det gikk ikke å sende sms med mitt helelr første gangen! men dagen etter på gikk det! Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Sjekk meldingssentral nummeret. Tele2 har jo fått "eget" nett, så da har de vel egen meldingssentral også. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Men i såfall.. Hva er det nye meldingssentral nummeret til TELE2? Takker for all hjelp Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Har ikke peil, fant ingen ting på Tele2 siden. Men du kan jo legge inn TnM sitt for å se om det funker. + 4790002100 Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Det er det nummeret som jeg bruker.. Kanskje tele2 har fått et nytt et nå.. Hmm. Lenke til kommentar
smoker2 Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 (endret) Hei Når det meldingssentralnr. så skal det legge seg automatisk når du slår på telefonen,jeg gjorde ingenting når jeg la inn simkortet mitt,selv om jeg Chess så skal det skje på samme måten selv om du Tele 2. Prøv å slå av og på igjen tlf. Endret 21. april 2004 av smoker2 Lenke til kommentar
tbone Skrevet 21. april 2004 Del Skrevet 21. april 2004 Hør med dem på tlf 02000. Lenke til kommentar
Victorious Skrevet 21. april 2004 Forfatter Del Skrevet 21. april 2004 Har skrudd av og på, tatt ut og inn sim kort osv. Men fortsatt samme dritt feilen.. Ringer operatøren jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå